Gå til innhold

Ch throttle og Goflight efis selges !


Vegard Mardahl

Anbefalte innlegg

Heisann !

Jeg skriver dette for Arne Sommervold for han har ikke bruker her. Ch throttle selges med alle orginale deler, pluss evt. selvlagde håndtak hvis intressert. Efis selges bare med kabel, har hatt en tidligere eier så hvor gammel den er vet vi ikke, efisen har ikke blitt brukt av Arne derfor blir den nå lagt ut for salg.

Om produktene:

Ch throttle

Goflight Efis på Flightsim webshop

 

Efis koster nypris 1998,- på flightsim webshop Arne selger den for 1000,- frakt ikke inkl.

På ch throttle er det bud som gjelder.

Bilde3722.jpg

 

 

Bilde3742.jpg

 

 

Bilde3762.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg flyr stort sett airbus' date=' men da jeg så denne, så likte jeg ideen sinnsykt bra ;) Kan jo alltids modde den litt. Så en tråd et eller annet sted ang hvordan man får dette til å virke. Skal sjekke litt når jeg kommer hjem fra jobb ;) [/quote']

 

Kanskje denne posten hjelper deg litt på vei hvordan man lager hendlene, dette er min throttle, den er bygd på samme prinsipp. Og ja funker med alle funksjoner, dvs. reverse, speed brake, flaps osv..

Det er bare å føre inn alt i fsuipc, men må være payware-versjonen av den.

 

 

PS: Begge bud notert !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...