Helge Sakkestad Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Hei! Som dere kansje ikke visste, har jeg en flyklubb (i finland) hver onsdag (om sommer'n er vi på Nummela), Og det er en time utenfor Helsinki, men i-morgen har jeg endelig møte etter hele sommeren uten , og jeg tenkte att en virituell tur også var fint... Scenery: (som man ser på bildene) EFHF EFHK EFNU Helsinki Photoscenery (allt fra fsnordic) Fly: FS-tutoriels C150 OH-CEG "Cold & Dark" "Cleared for take-off" "Climb" "Hjemme" Flyet har parkering inni der. Flyet i eget høye fly i real-life Nummela i real-life Takk for titten!!! Kommentarer settes pris på... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Eik Bruserud Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Ser ingen bilder jeg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helge Sakkestad Skrevet 19. august 2008 Forfatter Del Skrevet 19. august 2008 ikke jeg heller!!! Hva gjør jeg feil..!!!!! Det funka på denne måten før... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Vinje Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Prøv å last det opp på photobucket !!!!!!!!!! Tror det funker !!!!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gert Andreas Barring Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Klipp bort all tekst etter .jpg/.png/.bmp osv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helge Sakkestad Skrevet 19. august 2008 Forfatter Del Skrevet 19. august 2008 Takk, de fleste ble vist nå!!! Disse vises UANSETT IKKE ... [hjelp]??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Bjørlo Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Du må konvertere bildene til en webstandard for at de skal vises, f.eks. jpg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helge Sakkestad Skrevet 19. august 2008 Forfatter Del Skrevet 19. august 2008 ooooooook, skall se på det! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helge Sakkestad Skrevet 19. august 2008 Forfatter Del Skrevet 19. august 2008 Takk!!!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A L Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Fine bilder! Men til neste gang...prøv og klipp bort all rød tekst funker med paint hvis du ikke har noen redigerings programmer Tøft at du la inn det real life bildet! passa jo perfekt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helge Sakkestad Skrevet 19. august 2008 Forfatter Del Skrevet 19. august 2008 Jepp! Skulle gjordt nesten hva som helst for å få kjørt den Cessna'n! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A L Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Hehe! ja fin den Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Eik Bruserud Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Se der ja! Fine bilder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.