Paulo Fernandes Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Etter en 2 og en halv ukes ferie i Portugal fløy jeg min første flytur i går. Flyturen kunne ikke gått bedre! Alt gikk som det skulle og var 6 min for tidlig på gate, noe passasjer setter pris på Her er noen nattbilder fra landingen: På cruise, FL390: Short final 34R: Taxing to the gate: Fint fly i fine farger: Legg gjerne igjen en kommentar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Moe Egenes Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Det var de fineste bildene jeg NOEN sinne har sett på fs...!!! er det FSX? såklart er det jo det... dumme meg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Luiggi Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Paulo er jo en FS9 avhengig! Pene bilder, hvor startet turen fra? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulo Fernandes Skrevet 18. august 2008 Forfatter Del Skrevet 18. august 2008 Det var de fineste bildene jeg NOEN sinne har sett på fs...!!! er det FSX? såklart er det jo det... dumme meg... Er det noe ironi i dette innlegget ? Dette er FS9' date=' og alle poster fra meg kommer til å være FS9. Da jeg en gang vurderer å bytte til FSX har sikkert FS11 kommet og da kjøper jeg heller det FS9 med add-ons slår per i dag fortsatt FSX. Bra du likte bildene! Paulo er jo en FS9 avhengig! Pene bilder, hvor startet turen fra? Turen startet fra Hong Kong intl Er på en verdenstur nå. Skal videre til USA (San Francisco) på lørdag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Er på en verdenstur nå. Skal videre til USA (San Francisco) på lørdag. Flyr du runt med de japsene da? :grin: Neida, bare tuller, fine bilder uansett!! Btw, hvordan er denne "verden runt" ruten din? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Aleksander Milde Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Fantastiske bilder, Paulo!!!!!!!! Skal du innom Flesland da? :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Moe Egenes Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Det var de fineste bildene jeg NOEN sinne har sett på fs...!!! er det FSX? såklart er det jo det... dumme meg... Er det noe ironi i dette innlegget ? Dette er FS9' date=' og alle poster fra meg kommer til å være FS9. Da jeg en gang vurderer å bytte til FSX har sikkert FS11 kommet og da kjøper jeg heller det FS9 med add-ons slår per i dag fortsatt FSX. Bra du likte bildene! Paulo er jo en FS9 avhengig! Pene bilder, hvor startet turen fra? Turen startet fra Hong Kong intl Er på en verdenstur nå. Skal videre til USA (San Francisco) på lørdag. Nei, det er ikke ironi, men det var ekstremt gode bilder, og etter jeg kikket på sia di, så ble jeg ikke klokere;) for dde var også bra... Du har vel ikke redigert de bildene? :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 19. august 2008 Premium Medlem Del Skrevet 19. august 2008 Pene bilder Paulo. FS9 med add-ons slår per i dag fortsatt FSX. .......sorry, dette blir for usaklig. Du kan ikke slenge ut slikt uten å dokumentere det bedre. FSX med addons er vannvittig mye bedre enn FS9 !! Helt greit at man fremdeles klamrer seg til FS9, men la være å komme med dumme påstander. Dette er FS9, og alle poster fra meg kommer til å være FS9. Da jeg en gang vurderer å bytte til FSX har sikkert FS11 kommet og da kjøper jeg heller det ........ ingen skal føle seg tvunget til å delta i utviklingen, men hadde alle hatt denne innstillingen hadde det IKKE blitt FS11 . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulo Fernandes Skrevet 19. august 2008 Forfatter Del Skrevet 19. august 2008 FS9 med add-ons slår per i dag fortsatt FSX. .......sorry, dette blir for usaklig. Du kan ikke slenge ut slikt uten å dokumentere det bedre. FSX med addons er vannvittig mye bedre enn FS9 !!Helt greit at man fremdeles klamrer seg til FS9, men la være å komme med dumme påstander Mye av poenget med et forum er jo at man skal få si sine egne meninger. Hvordan jeg sier det er opptil meg. Jeg vurderte faktisk å inkludere i mitt innlegg at jeg ikke ville ha noe diskusjon om hvilken sim som er best, det blir teit. Du får ha din mening, så får jeg ha min For oss som ikke er så flinke med PC, tweaks og alt det så er det veldig vanskelig å få FSX til å kjøre bra. Man er nemlig ikke nødvendig PC-ekspert selv om man driver med flightsim. Jeg sa også per i dag at FS9 med addons er bedre enn FSX. Jeg snakket om FSX default, og ikke med add-ons Jeg takker for at du sier din mening, men å kalle det en dum påstand er vel litt i tykkeste laget? Du skjønte jo ikke påstanden min helt heller, håper du gjør det nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harald Strand Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Skal jeg ta fram snacks nå?.. :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulo Fernandes Skrevet 19. august 2008 Forfatter Del Skrevet 19. august 2008 Fantastiske bilder' date=' Paulo!!!!!!!! Skal du innom Flesland da? :cool: [/quote'] Flyr ofte til Flesland når jeg er "hjemme" jeg Ser ikke noe poeng å reise dit på verdensturen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulo Fernandes Skrevet 19. august 2008 Forfatter Del Skrevet 19. august 2008 Er på en verdenstur nå. Skal videre til USA (San Francisco) på lørdag. Flyr du runt med de japsene da? :grin: Neida' date=' bare tuller, fine bilder uansett!! Btw, hvordan er denne "verden runt" ruten din? [/quote'] Fløy egentlig bare til Dubai, men så forelso Werner å fly videre. Da jeg var i Delhi syns jeg det passa å fly verden rundt isteden for å fly samme vei tilbake. Neste flytur blir som sagt Tokyo - San Francisco. Etter det skal jeg videre østover i USA. Kanskje til Miami også til New York. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Som ALLTID, nydelig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 19. august 2008 Premium Medlem Del Skrevet 19. august 2008 Mye av poenget med et forum er jo at man skal få si sine egne meninger. Hvordan jeg sier det er opptil meg. Jeg vurderte faktisk å inkludere i mitt innlegg at jeg ikke ville ha noe diskusjon om hvilken sim som er best, det blir teit. Du får ha din mening, så får jeg ha min For oss som ikke er så flinke med PC, tweaks og alt det så er det veldig vanskelig å få FSX til å kjøre bra. Man er nemlig ikke nødvendig PC-ekspert selv om man driver med flightsim. ......Takk, jeg har ikke noe i mot at du sier din mening, men jeg vil gjerne at man begrunner sine påstander. Jeg har heller ikke noe problem med å godta din utvidete forklaring. Dessuten synes jeg at du er både engasjert og dyktig medlem i forumet, som ofte har flotte og interessante bildeserier. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mads Hjemmen Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Fine bilder. Jeg holder meg til FSX jeg :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulo Fernandes Skrevet 19. august 2008 Forfatter Del Skrevet 19. august 2008 ......Takk' date=' jeg har ikke noe i mot at du sier din mening, men jeg vil gjerne at man begrunner sine påstander. Jeg har heller ikke noe problem med å godta din utvidete forklaring. Dessuten synes jeg at du er både engasjert og dyktig medlem i forumet, som ofte har flotte og interessante bildeserier. [/quote'] Takk for det. Jeg syns også dine bildeserier er flotte Men kommenterer sjeldent de fordi jeg ikke er "into" sånne type fly. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A L Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Nydelig Paulo! Som alltid! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.