Gå til innhold

Arriving at Narita intl


Anbefalte innlegg

Etter en 2 og en halv ukes ferie i Portugal fløy jeg min første flytur i går. Flyturen kunne ikke gått bedre! Alt gikk som det skulle og var 6 min for tidlig på gate, noe passasjer setter pris på ;)

 

Her er noen nattbilder fra landingen:

 

På cruise, FL390:

JAL1-1.jpg

 

Short final 34R:

JAL5.jpg

 

Taxing to the gate:

JAL1.jpg

 

Fint fly i fine farger:

JAL3.jpg

 

JAL4.jpg

 

Legg gjerne igjen en kommentar ;)

 

 

 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var de fineste bildene jeg NOEN sinne har sett på fs...!!! er det FSX? såklart er det jo det... dumme meg...

 

Er det noe ironi i dette innlegget ;) ? Dette er FS9' date=' og alle poster fra meg kommer til å være FS9. Da jeg en gang vurderer å bytte til FSX har sikkert FS11 kommet og da kjøper jeg heller det ;) FS9 med add-ons slår per i dag fortsatt FSX.

 

Bra du likte bildene!

 

Paulo er jo en FS9 avhengig! Pene bilder, hvor startet turen fra?

 

Turen startet fra Hong Kong intl ;) Er på en verdenstur nå. Skal videre til USA (San Francisco) på lørdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eivind Oterhals
Er på en verdenstur nå. Skal videre til USA (San Francisco) på lørdag.

 

Flyr du runt med de japsene da? :grin:

 

Neida, bare tuller, fine bilder uansett!!

 

Btw, hvordan er denne "verden runt" ruten din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var de fineste bildene jeg NOEN sinne har sett på fs...!!! er det FSX? såklart er det jo det... dumme meg...

 

Er det noe ironi i dette innlegget ;) ? Dette er FS9' date=' og alle poster fra meg kommer til å være FS9. Da jeg en gang vurderer å bytte til FSX har sikkert FS11 kommet og da kjøper jeg heller det ;) FS9 med add-ons slår per i dag fortsatt FSX.

 

Bra du likte bildene!

 

Paulo er jo en FS9 avhengig! Pene bilder, hvor startet turen fra?

 

Turen startet fra Hong Kong intl ;) Er på en verdenstur nå. Skal videre til USA (San Francisco) på lørdag.

 

Nei, det er ikke ironi, men det var ekstremt gode bilder, og etter jeg kikket på sia di, så ble jeg ikke klokere;) for dde var også bra... Du har vel ikke redigert de bildene? :grin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Pene bilder Paulo.

 

FS9 med add-ons slår per i dag fortsatt FSX.

 

.......sorry, dette blir for usaklig. Du kan ikke slenge ut slikt uten å dokumentere det bedre. FSX med addons er vannvittig mye bedre enn FS9 !!

Helt greit at man fremdeles klamrer seg til FS9, men la være å komme med dumme påstander.

 

Dette er FS9, og alle poster fra meg kommer til å være FS9. Da jeg en gang vurderer å bytte til FSX har sikkert FS11 kommet og da kjøper jeg heller det

........ ingen skal føle seg tvunget til å delta i utviklingen, men hadde alle hatt denne innstillingen hadde det IKKE blitt FS11 ;) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FS9 med add-ons slår per i dag fortsatt FSX.

 

.......sorry, dette blir for usaklig. Du kan ikke slenge ut slikt uten å dokumentere det bedre. FSX med addons er vannvittig mye bedre enn FS9 !!

Helt greit at man fremdeles klamrer seg til FS9, men la være å komme med dumme påstander

 

Mye av poenget med et forum er jo at man skal få si sine egne meninger. Hvordan jeg sier det er opptil meg. Jeg vurderte faktisk å inkludere i mitt innlegg at jeg ikke ville ha noe diskusjon om hvilken sim som er best, det blir teit. Du får ha din mening, så får jeg ha min :) For oss som ikke er så flinke med PC, tweaks og alt det så er det veldig vanskelig å få FSX til å kjøre bra. Man er nemlig ikke nødvendig PC-ekspert selv om man driver med flightsim.

 

Jeg sa også per i dag at FS9 med addons er bedre enn FSX. Jeg snakket om FSX default, og ikke med add-ons :)

 

Jeg takker for at du sier din mening, men å kalle det en dum påstand er vel litt i tykkeste laget? Du skjønte jo ikke påstanden min helt heller, håper du gjør det nå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er på en verdenstur nå. Skal videre til USA (San Francisco) på lørdag.

 

Flyr du runt med de japsene da? :grin:

 

Neida' date=' bare tuller, fine bilder uansett!!

 

Btw, hvordan er denne "verden runt" ruten din? [/quote']

 

Fløy egentlig bare til Dubai, men så forelso Werner å fly videre. Da jeg var i Delhi syns jeg det passa å fly verden rundt isteden for å fly samme vei tilbake.

 

Neste flytur blir som sagt Tokyo - San Francisco. Etter det skal jeg videre østover i USA. Kanskje til Miami også til New York.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Mye av poenget med et forum er jo at man skal få si sine egne meninger. Hvordan jeg sier det er opptil meg. Jeg vurderte faktisk å inkludere i mitt innlegg at jeg ikke ville ha noe diskusjon om hvilken sim som er best, det blir teit. Du får ha din mening, så får jeg ha min For oss som ikke er så flinke med PC, tweaks og alt det så er det veldig vanskelig å få FSX til å kjøre bra. Man er nemlig ikke nødvendig PC-ekspert selv om man driver med flightsim.

 

......Takk, jeg har ikke noe i mot at du sier din mening, men jeg vil gjerne at man begrunner sine påstander. Jeg har heller ikke noe problem med å godta din utvidete forklaring.

 

Dessuten synes jeg at du er både engasjert og dyktig medlem i forumet, som ofte har flotte og interessante bildeserier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

......Takk' date=' jeg har ikke noe i mot at du sier din mening, men jeg vil gjerne at man begrunner sine påstander. Jeg har heller ikke noe problem med å godta din utvidete forklaring.

 

Dessuten synes jeg at du er både engasjert og dyktig medlem i forumet, som ofte har flotte og interessante bildeserier. [/quote']

 

Takk for det. Jeg syns også dine bildeserier er flotte ;) Men kommenterer sjeldent de fordi jeg ikke er "into" sånne type fly.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...