Tore Urvik Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Hei! Fredag 15. august skal Jakob Arne Brønstad ha utsjekk som S1 (Tower) på Vatsim. Han skal i ilden en gang mellom kl. 2030-2200 (lokal tid), og Værnes (ENVA) er valgt som utsjekksted. Vi ønsker trafikk velkommen for å støtte opp om utsjekken - både IFR og VFR. Det er også muligheter for at det blir en treningssesion i forkant av dette, men det kommer jeg evt. tilbake til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Seljeseth Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Behov for APP? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jakob Arne Brønstad Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Behov for APP? Ja Takk:) (vist de ikke har ordnet med noen da?)Tore? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Urvik Skrevet 14. august 2008 Forfatter Del Skrevet 14. august 2008 Ja, som nevnt på Skype Gunnar, så setter jeg pris på approach online ja, slik at jeg kan følge opp "kandidaten" 100% Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Klepp Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Dersom noen gidder å ta bodø så blir jo det enda mer attraktivt å fly en tur Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Seljeseth Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Da er APP reservert fra kl. 1600z (1800 norsk tid) frem til kl. 2000z (2200 norsk tid). Avhengig av trafikknivå kan det hende jeg blir sittende litt lengere... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Høres bra ut dette Jeg kommer nok innom noen ganger.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Holmseth Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Om jeg er hjemme kan jeg sikkert ta Bodø Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F. Meese Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Det var nok snakk om Bodø Control, Johan Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Urvik Skrevet 15. august 2008 Forfatter Del Skrevet 15. august 2008 OK folkens, tårnutsjekken for Jakob Arne er i gang på Værnes, og vi ønsker trafikk.... Hjertelig velkommen! :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Jeg flyr Bergen-Oslo-Trondheim Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Seljeseth Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Tja, det koker ikke akkurat over med trafikk på Værnes for øyeblikket. Har vi noen som kan rette på det? (mer trafikk, hint hint) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Urvik Skrevet 15. august 2008 Forfatter Del Skrevet 15. august 2008 Det er så stille og rolig vær på VÆRnes... Hva med å fly litt VFR? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Urvik Skrevet 16. august 2008 Forfatter Del Skrevet 16. august 2008 Hei! Jeg mista jo nettet selv i går; men uansett - gratulerer til Jakob Arne Brønstad med TWR-rating! :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Klepp Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Grattis Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Vel fortjent! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter Kverneng Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Det er så stille og rolig vær på VÆRnes... Hva med å fly litt VFR? Haha, den tok jeg^^ Congratz! Det var på tide. En flink controller:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Seljeseth Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Satt til tider og lyttet litt selv på TWR under utsjekken, og det virket jo greit. Grattulerer i alle fall. Kvelden ble jo avsluttet på en ypperlig måte med "3 på rad"! :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jakob Arne Brønstad Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 takk takk:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.