Gå til innhold

Prøver å bli kjent med "Hauken"


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

Håhåhåååå! Veldig bra film ! Fin flyt, god klipping og behagelig blanding med lyd og musikk. Artig å se, når noen legger såpass mye arbeid i film! Du er tydeligvis blitt godt kjent med "Hauken", og har fått fram mye av kvaliteten i denne modellen, som jeg anbefaler flere å prøve.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var en skikkelig bra film! Jeg er enig med Ernst i at det er godt du legger mye arbeid i filmen, for det fikk et veldig bra resultat! :) Som Ernst sier: Fin flyt, god klipping og behagelig blanding med lyd og musikk, akkurat den lydkombinasjonen var perfekt! Man kan høre deg leke aktivt med throttle samtidig som det er en behagelig rolig musikk i bakgrunnen, og det gjør MYE med filmen! En ting jeg også vil fremheve er flygningen, det var mye interessant og morsom flyging der, ikke den vanlige standardflygningen ved å ta av, fly lavt over noen få fjell og deretter lande igjen! Veldig stort pluss! :) I tillegg var det skikkelig bra at du hadde mye fra cockpit, det er essensielt!! Det er en feil altfor mange gjør, at de kun har materiale fra utsiden av flyet, det er ikke i nærheten av like interessant! Men du holdt deg unna, du viste oss mye av cockpit og mye av utsikten fra cockpit, strålende! :)

Flyet er vakkert, og det at du kombinerte bilder og video var en fin vri!

Det var også morsomt å se Hawk'en ligge bak halen på ditt eget fly, jeg la merke til en slående likhet mellom BAe Hawk og F-4 Phantom akkurat i den vinkelen, veldig bra! ;)

 

En klar toppkarakter fra meg, det var helt topp, jeg er glad jeg tok meg tid til å se den! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi..! Takk allesammen! Brukte litt mer tid denne gangen, både på redigering

og flyving. Litt lydeffekter for å kryddre litt osv.

 

Mads: Det er kun i bebodde områder det er autogen hos meg. Bebyggelse med en smule trær imellom.

Bruker denne innstillingen i fsx.cfg under [TERRAIN]

TERRAIN_MAX_AUTOGEN_TREES_PER_CELL=150

TERRAIN_MAX_AUTOGEN_BUILDINGS_PER_CELL=350

 

Nå skal det sies at maskinen er ny formatert og FSX er nesten ikke

tweaked i det hele tatt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...