Truls Petter Elven Skrevet 6. august 2008 Skrevet 6. august 2008 Da er endelig LN-RCL painten til LDS B763 ferdig, bestående av høykvalitet 32bits texturer til FS2004 og høykvalitets DDS texturer til FSX og tilmed DX10 komp. Painten er så og si 99% virkelig, faktisk! Siste bildene her fra FSX: Rekker ikke å laste dem opp nå, men tar når jeg kommer hjem fra jobben i kveld. Håper dere får mye moro og fine flyturer med Sven Vking da Kommentarer er bare hyggelig å høre Siter
Stian Rolandsen Skrevet 6. august 2008 Skrevet 6. august 2008 Om mulig så var den enda vakrere i FSX!! Siter
Ole Jespersen Skrevet 6. august 2008 Skrevet 6. august 2008 Helt sinnsykt, dritbra paint. Nå ønsker jeg at jeg hadde hatt råd til å kjøpe Levl-d 767 til min FSX. Siter
Johan Luiggi Skrevet 6. august 2008 Skrevet 6. august 2008 *Dytter 767ern min inn i hangaren for klargjöring*. Bare â fâ fikset autopiloten nâ sâ kan denne flys til USA! Siter
Sindre Holberg Skrevet 6. august 2008 Skrevet 6. august 2008 HERLICH! Paintene dine er helt fantastiske! Siter
Truls Petter Elven Skrevet 6. august 2008 Forfatter Skrevet 6. august 2008 Takker for svar, dere Synd at det ikke var flere som likte bildene da... Siter
Truls Petter Elven Skrevet 6. august 2008 Forfatter Skrevet 6. august 2008 Da er FS2004 versjonen opplastet til Avsim og FSX versjonen kommer opp i morgen kveld Siter
Johan Luiggi Skrevet 7. august 2008 Skrevet 7. august 2008 Hâper den FSX versjonen kommer opp raskt, gjerne för 9-10 tiden sâ jeg kan ta en longhaul(jeg er alene hjemme da og da passer det perfekt uten irriterende brödre og foreldre)! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.