Gå til innhold

Fun In Washington(video)


Anbefalte innlegg

hvorfor i h...... flyr du med hjula ute?
Men, hvorfor i all verden flyr du med gear ute på Hornet'n?

 

Har dere sett mange klippene av blue angels? se f. eks. denne:

De liker gjerne å ha ute hjulene i mange av de sakte manøvrene sine, som f. eks. takeoffen dere ser på 1 min blank. Regner med det har delvis med stabilitet/drag/throttle osv å gjøre og delvis med visuel effekt å gjøre.

 

Dette tatt i betraktning må jeg si meg enig i at hjula ute hører ikke hjemme i manøvrene gjort i denne filmen, jeg hadde allefall ikke turt å lande, hjulene hadde jo brutt sammen allerede noen sekunder etter takeoff :crazy:

 

Sorry Johan, filmen din får terningkast 2 (nei, jeg har ikke kastet en terning på måfå). Neste gang unngå bugs, prøv å få ned sensitiviten på kontrollene dine så flyene slipper å se ut som svimle mygg, ha i allefall tenkt ut en eller anen form for plan over flighten før du spiler inn (for meg ser det ut som du tar alt på sparket), få med noe mer enn bare villmansflyvning som ville gitt flyene stressdamages (spektakulert scenic er for eksempel ikke dumt) og, for all del, velg en sang neste gang som ikke gir meg lyst til å rive ut trommehinnene (jeg vet jeg er sær i musikkveien, men den sangen der er ikke bra?). Det som trekker opp er kameravinkler og redigering, de fikk du til bra store deler av filmen.

 

Ikke la deg stanse av sære kommentarer som mine, stå på og gi oss flere videoer. Bare slik kan du bli bedre ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns kanskje det var litt unødvendig og skrive at den var så kjedelig at du ikke gadd og se halvparten!

 

Men ja filmen var fin, men bra grafikk og kule fly!

Til neste gang kan du kanskje prøve og holde flyene mere stødig, både på bakken og i lufta...:) da ser det mere profft ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan desverre ikke si at jeg heller ikke likte denne filmen så godt, prøv å lære deg å bruke Elevator Trim på flyet, så slipper du at når du tar stikka på midten igjen så fyker flyet oppover, trim det slik at du ikke rører stikka og flyet flyr normalt. Og gjør noe med sensiviteten på stikka og.

 

Håper jeg ikke slakter deg ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søren for noen kommentarer, er vel ikke noe vits å ta knekken på en hver motivasjon!!

 

Slik jeg skjønte det så var vel ikke hovedpoenget her nødvendigvis perfekt flyving, men heller det at Johan hadde laget en video med bra flyt. Dette fikk han jo demonstrert godt med mye bevegelser og manøvre. Sett i det perspektivet var vel filmen helt glimrende! Har sett på mange filmer som lagger veldig. Kan du fortelle litt mer Johan om hvordan du har laget filmen, hvilke utfordringer du hadde og hvordan du løste dette? Det hadde vært interessant.

Jeg syntes det var veldig bra flyt i filmen bortsett fra akkurat den biten der P-52'n (tror jeg det var) looper med vannet som bakgrunn, der hakka det bittelitt.

Bra jobba!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig skulle jeg ta opp flight videos hvor det var mye mer stabilt, men sâ ville de ikke spilles av og alt mâtte tas opp live :tired:. Er en P51 ikke 52. Movie maker fikk deler av filmen til â hakke, var irriterende som pokker og satt et par timer for â fikse det. Mange som har sett mine videoer för vet vel at de har vaert preget av hakk og stutters. Sâ poenget var at jeg endelig kan lage videoer med god flyt, men den var ikke ment â vaere noe jeg hadde jobbet med lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...