Gå til innhold

CH Flight Sim Yoke USB: Beste pris?


Karl Andreas Olssøn

Anbefalte innlegg

Hei!

Er det noen som har oversikten over hvor man får overnevnte yoke for best pris ? (med porto + gebyrer etc.)

Noen som har noe erfaringer med å bestille yoken fra utlandet? Ser at NAK Shop selger den for 2100,-. Man kan vel få den billigere? [image]images/icons/rolleyes.gif" border="0[/image]

Svar mottas med takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1900.- for kun yoke? Sjekk denne linken til avshop. Yoke (3 spaks) og pedaler til $225 (*8 = kr. 1800.- Totalt regner vi 1900-2200 inkl frakt).

Ettersom vi hadde noe kluss med forsendelsen (fikk ett sett, mot to bestillt), ble klage sendt, og følgende brev mottatt (utdrag):

quote:

You may have received an email indicating that your total cost is $27.44; please know that you will not be charged for the shipment of this product, so your only cost is for the plotter itself - $6.49.

We will ship the plotter, the yoke, and the pedals together, and cover the fees that customs will charge for this shipment. I will also make sure you are credited for the cost of the plotter your purchased from us originally.

I hope we can get this straightened out shortly. Thank you for your continued patience. We appreciate your business and look forward to more opportunities to serve you.

If you have further questions about this or other issues, please feel free to contact AvShop.com Customer Service:


Wow! Er dette råbra service eller hva? Selv om noe kluss med forsendelsen (oki, ikke mange som kjøper to sett med yoke og pedaler) så er dette nettbutikken min fremover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom til å tenke på:

Noen som har noen erfaring med å koble Throttle håndtakene til motorene, slik at du kan styre turtallet på motorene separat...?

De CH pro USB pedals, er de slik at hvis du trykker venstre sideror, så går høyre pedal tilbake, slik sim "ekte" pedaler gjør.... ?

Karl R Pettersen:

Bestilte du "via Surface Shipping" eller

"via Air Express" ?

Hva er billigst eller best ?

Takker for svar!

[ 02-12-2001: Endret av: Karl Andreas Olssøn ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke testa det throttle systemet, da jeg flyr props til vanlig. Har bare hatt en kort tur i 737. Spakene har hver sin akse, og i FS2002 er det mulighet å sette separate akser for hver engine, så jeg tipper det går. I virkeligheten er vel slikt mekanisk linka (med en splint eller noe)? Men pedalene er linka sammen, slik at ved høyre rudder så blir venstre pedal skyvet tilbake (mekanisk link). Dessuten separat analoge toe brakes.

Er ikke sikker på hva slags shipping som ble brukt (en kompis bestilte), men vi hadde det på noen få dager (foruten litt kluss med bestillingen).

En ting vi kom til å tenke på i etterhand, er problemet med defekte yoker, og hvordan garantien fungerer da. Plutselig er det en mulighet for at det kan bli rimelig dyrt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

quote:

Opprinnelig postet av Steffen Andre Hustveit:

Mener du da 2000 kr. for alt sammen? Altså Yoke og pedaler-USB.. inkl. frakt+toll?

[image]images/icons/smile.gif" border="0[/image]

 

Ikke for alt sammen, men for USB yoke. Ganske detaljerte priser på sidene som beskrevet i innlegget ovenfor.

Mvh

Truls

Lenke til kommentar
Del på andre sider

quote:

Hei du!

Jeg har sjekket rundt litt. Hvordan kan du få det hele til å bli kun fra 1900-2500??

Er dette CH flight Yoke USB 3-level og Pedaler USB?

Har du tatt med porto, moms +++ ?

Det var det utstyret det var snakk om ja.

Ok, har ikke gjort opp for meg enda, da han som betalte ikke har regnet på det enda. Men dette var det vi regnet med, kan blir noe mer, kan bli noe mindre. Skal si fra når han kommer tilbake - han er bortreist og kjøper noe utrolig kult [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image]

$120+$105=kr 2050 +24%moms=2500 + porto, som jeg ikke vet hva kom seg på... Ser ut som det blir noe mer, men overkommelig i alle tilfelle.

Problemet er jo dette med garantier da...

[ 06-12-2001: Endret av: Karl R Pettersen ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...