Gå til innhold

Rate my grapich


Anbefalte innlegg

Noe jeg har alltid lurt på er hvordan min fsx ser ut, med tanke på grafikk, i forhold til deres. Så derfor tenkte jeg å lage en tråd der dere kan legge ut bilder av deres fsx, mens vi andre kan vurdere grafikken på en skala fra 1 til 6.

I vurderingen trenger man ikke legge så mye vekt på for.eks variasjon eller rød skrift, det er grafikken som står i sentrum. Ellers så er det opp til brukeren å velge sine beste bilder :)

Last gjerne opp fra TinyPic.com, med ''Resize: Default'' slik at vi alle får en lik vurdering.

 

Viktig:

-Bildene må vere fra fsx.

-De må vere tatt fra din maskin (altså bildene må vere dine).

-De må være uredigerte

-Maks 5 bilder

 

Jeg begynner med å legge ut noen bilder fra min sim:

 

i3xhya.jpg

 

r084nb.jpg

 

fkwcgm.jpg

 

2gv4yty.jpg

 

123ulxl.jpg

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt upresis post. Det blir heller vanskelig, OG rotete om man skal stemme på grafikken til samtlige som legger inn bilder her. I tillegg så stod det ingenting om at editering er tillatt eller ikke. Selv om grafikken er helt elendig, er det fortsatt helhetsinntrykket av bildet som teller. Hadde man satt på en fin ramme rundt bildene dine, evt. også endret på fargetonene å klippet på de rette stedene ville man raskt kunne oppnå 1-2 karakterer høyere enn de burde vært i utgangspunktet.

 

Godt tenkt, men heller vanskelig å gjennomføre i praksis uten skikkelig struktur og fundament i kriteriene. :)

 

Min grafikk karakter til deg: 3/4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7! Nydelig grafikk' date=' men ikke det "lille ekstra" som feks. paulo og mange andre har[/quote']Men nå er jo alle bildene til Paulo kraftig redigerte også da...så det blir litt feil å sammenligne syns jeg.

 

Hmm. Det skal jeg si deg, jeg har han Paulo tillagt på msn og han har sendt meg mange uredigerte bilder så når du er så sikker på at jeg mener de bildene han legger ut her så tar du kraftig feeeil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...