Lars Nigardsoy Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Noe jeg har alltid lurt på er hvordan min fsx ser ut, med tanke på grafikk, i forhold til deres. Så derfor tenkte jeg å lage en tråd der dere kan legge ut bilder av deres fsx, mens vi andre kan vurdere grafikken på en skala fra 1 til 6. I vurderingen trenger man ikke legge så mye vekt på for.eks variasjon eller rød skrift, det er grafikken som står i sentrum. Ellers så er det opp til brukeren å velge sine beste bilder Last gjerne opp fra TinyPic.com, med ''Resize: Default'' slik at vi alle får en lik vurdering. Viktig: -Bildene må vere fra fsx. -De må vere tatt fra din maskin (altså bildene må vere dine). -De må være uredigerte -Maks 5 bilder Jeg begynner med å legge ut noen bilder fra min sim: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre S. Lillehaug Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 7! Nydelig grafikk, men ikke det "lille ekstra" som feks. paulo og mange andre har Orker ikke å legge ut fra meg selv enda, men etter ny pc skal jeg ikke være flau over det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Litt upresis post. Det blir heller vanskelig, OG rotete om man skal stemme på grafikken til samtlige som legger inn bilder her. I tillegg så stod det ingenting om at editering er tillatt eller ikke. Selv om grafikken er helt elendig, er det fortsatt helhetsinntrykket av bildet som teller. Hadde man satt på en fin ramme rundt bildene dine, evt. også endret på fargetonene å klippet på de rette stedene ville man raskt kunne oppnå 1-2 karakterer høyere enn de burde vært i utgangspunktet. Godt tenkt, men heller vanskelig å gjennomføre i praksis uten skikkelig struktur og fundament i kriteriene. Min grafikk karakter til deg: 3/4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders johansen Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Jeg synes, i "rate my gfx" sammenheng, at bildene skal være uredigerte.. Å gi 10/10 på et redigert bilde blir ikke det samme som å gi 10/10 på et uredigert bilde. Burde også være en maks grense på 2-3 bilder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Nigardsoy Skrevet 12. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2008 Systemet mitt er: - Microsoft Windows Xp home edition, versjon 2002. - Service pack 2 - AMD Athlon 64 prosessor, 3700+ - 2,21 GHz - 2 gb ram. - GeForce 8800GT Ikke det mest kraftigse på markedet nå lenger, så tweaking har det vært nok av... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Nigardsoy Skrevet 12. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2008 Ja alle bildene som blir lagt ut skal vere uredigerte, men glømte å skrive det opp. Skal legge det til. Ja, kanskje vi skal holde oss til maks 5 bilder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Alexander Hoddevik Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 4/5 flotte bilder:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 7! Nydelig grafikk' date=' men ikke det "lille ekstra" som feks. paulo og mange andre har[/quote']Men nå er jo alle bildene til Paulo kraftig redigerte også da...så det blir litt feil å sammenligne syns jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre S. Lillehaug Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 7! Nydelig grafikk' date=' men ikke det "lille ekstra" som feks. paulo og mange andre har[/quote']Men nå er jo alle bildene til Paulo kraftig redigerte også da...så det blir litt feil å sammenligne syns jeg. Hmm. Det skal jeg si deg, jeg har han Paulo tillagt på msn og han har sendt meg mange uredigerte bilder så når du er så sikker på at jeg mener de bildene han legger ut her så tar du kraftig feeeil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Ganske vanskelig for meg å vite hva du har sett og ikke sett dog, så jeg må bare gå utifra det han poster her og der er det lite med uredigerte bilder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre S. Lillehaug Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Joda... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.