Gå til innhold

Flight Replicas på krigsstien.


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

[color:#3366FF] Flight Replicas[/color] har laget noen av de fineste warbird-modellene til FS9, og både Me-109 og 262 har vært konvertert til FSX. Likevel er det "portovers", så de har ikke nådd opp til FSX-standard. - MEN nå har det kommet en Messerschmitt Me-262 som er laget spesielt for FSX SP2. Og ikke nok med det, du får en 2-seters med på kjøpet!! Hvis det ennå er noen flyhistorisk interesserte igjen her i forumet, så kan jeg trygt anbefale denne pakken.

 

Modellene er historisk korrekte ned i minste detalj, og kvaliteten er helt i toppen på warbirds. Merker INGEN belastning på frps, og både en og toseteren er en nytelse i lufta.

 

mes1.jpg

mes2.jpg

mes4a.jpg

mes3.jpg

mes3a.jpg

mes4.jpg

mes5a.jpg

mes5.jpg

mes6.jpg

mes7.jpg

mes8.jpg

mes9.jpg

mes10.jpg

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Thankyou, thankyou!

 

:).... oppfører den seg bra i luften også?

......MEGET bra! Det tar tid å spoole opp turtallet i motorene, og like lang tid å redusere, så her må man beregne utviklingen et stykke i forkant :grin: .

Flyene oser av "warbirds", har meget overbevisende flightmodell og har en nydelig finnish. Dette er kvalitet!

 

FsRecorderen gjør jobben?

......YESS, endelig har jeg fått en utgave som funker, og jeg flyr i formasjon med både 4 og 5 fly uten "lagg". Det er kjempegøy, og dessuten er "recorder`n" MYE bedre til å lage filmopptak av sine flyturer enn default "instant replay" i FSX.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

......YESS' date=' endelig har jeg fått en utgave som funker, og jeg flyr i formasjon med både 4 og 5 fly uten "lagg". Det er kjempegøy, og dessuten er "recorder`n" MYE bedre til å lage filmopptak av sine flyturer enn default "instant replay" i FSX. [/quote']

 

Åh. :o Hvor fikk du tak i den laggfrie? Har irritert meg over dette lenge! :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Takkåtakk!

 

Hvis noen fortjener medalje, må det være Mike som har laget modellen. Han gjør mesteparten selv, og representerer ikke noe stort firma :D .

 

Åh. Hvor fikk du tak i den laggfrie?

......jeg var kanske ikke helt nøyaktig med denne formuleringen. Recorder`n gir fremdeles en anelse "nøkking" når jeg flyr store formasjoner med de mest krevende flyene, men jeg legger knapt merke til det.

 

Men den er himmelsk mye bedre til å "filme" en flight i forhold til default "instant replay". Jeg liker å sjekke nøyaktigheten på aerobatic-manøvrer i etterkant, og da er "recorder`n" langt å foretrekke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...