Per-kristian Jensen Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Heisann! Stusset litt over ett klipp jeg fant på Youtube. Det er fra Cockpit på en Norwegian 737-300 under landing på Flesland. Man hører tydelig at det er en "kvinnelig" GPWS... Hvor vanlig er dette egentlig? WyeozLoHPSw Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaf Ghanizadeh Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Dette er jo innført slik at kvinnegruppa Ottar ikke skal klage. Det skal være minst 40% kvinner og menn skal være reprsentert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Grindvoll Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Jeg tenkte igjennom hva jeg kunne skrive for å trekke inn Ottar jeg også men kom aldri til noe skarpt nok rettet mot denne ekstremistgruppen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Jørgen Brenna Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Tipper det er samme maskinen som en av NAX-filmene i Filbiblioteket( den på over 500mb). Der har du og en kvinnelig stemme med "Decision height" istedenfor minimums. Personlig foretrekker jeg mye heller å høre på "henne" en "ham" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leif-Petter.Karlsen Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Er nok mer vanlig enn dere tror.Hun er mye brukt det jeg vet på bl.a us.mill fly.Går vel poppulært under navnet "Olga" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaf Ghanizadeh Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Bitching Betty er vel vanligst? Og om Ottar ser dette, da blir det helvete på jord. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Grindvoll Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Bitching Betty er vel vanligst? Og om Ottar ser dette' date=' da blir det helvete på jord. [/quote'] BB kunne vel vært klengenavnet på den ekstremistgruppa der... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.