Gå til innhold

Hva med spootetreff på OSL


Steinar Grindstein

Anbefalte innlegg

Jeg er fortiden bosatt på Nannestad, og kamera og obejktiv er bestilt idag.

 

Men hva er vell bedre en at man samles en tidlig lørdags formidag på volln for lang dag med spooting?

 

Nå stiller det seg slik at 19L/01R er stengt fram til kl 13 lørdag og søndag i hele juli pga av asfaltering. Dette elminerer all bruk av vollen tidlig på dagen i denne perioden. Noen som har forslag til en dato for et slikt treff?

 

Fyr løs med forslag!! For dette skal gjennomføres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med.

Har bestillt meg en ny linse tamron 70-200mm 2,8 + telekonverter, men jeg trenger litt faglig input.

Ser jo i forumet her at det er mange utrolige dyktige fotografer, som sikkert har mye å lære bort.

Som sagt, jeg blir med lørdag eller søndag, eller sågar en ettermiddag midt i uka.

Bor på Hamar, så det er bare en liten fis, så er jeg på Gardermoen :grin:

 

Har selvfølgelig plass i bilen hvis det er noen fra min kant som trenger skyss.

(Je spændere selfølgelig dieselen da je ska den veien åkesom :D)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emil-André Gundersen
Jeg er med.

Har bestillt meg en ny linse tamron 70-200mm 2' date='8 + telekonverter, men jeg trenger litt faglig input.

Ser jo i forumet her at det er mange utrolige dyktige fotografer, som sikkert har mye å lære bort.

Som sagt, jeg blir med lørdag eller søndag, eller sågar en ettermiddag midt i uka.

Bor på Hamar, så det er bare en liten fis, så er jeg på Gardermoen :grin:

 

Har selvfølgelig plass i bilen hvis det er noen fra min kant som trenger skyss.

(Je spændere selfølgelig dieselen da je ska den veien åkesom :D)

 

[/quote']

 

hvor bor du ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 01R ett bra spottested? tenkte hvis man sto der hvor man kommer inn fra E18 på den rasteplassen der' date=' eller finnes det bedre alternativer?? [/quote']

 

Ja... Et rimelig bra! Hvis man vil, så kan man spotte på hele den østre banen. Er en voll som dekker nesten hele ;)

 

Men forholdene på vollen på 19R er nok de beste :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter å ser litt på biletter her fra Bodø... Totalt 1300kr den 15 Juli Bodø-Oslo-Bodø.

 

Sikkert samme prisen en annen dag. Ble foreslått å være der en Lørdag, men desverre er det svindyrt å reise den dagen :( Så da blir det vel Tirsdag som er mest egnet for de som eventuelt kommer "langveis" fra. 15Juli en grei dato?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...