Steinar Grindstein Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Jeg er fortiden bosatt på Nannestad, og kamera og obejktiv er bestilt idag. Men hva er vell bedre en at man samles en tidlig lørdags formidag på volln for lang dag med spooting? Nå stiller det seg slik at 19L/01R er stengt fram til kl 13 lørdag og søndag i hele juli pga av asfaltering. Dette elminerer all bruk av vollen tidlig på dagen i denne perioden. Noen som har forslag til en dato for et slikt treff? Fyr løs med forslag!! For dette skal gjennomføres. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Høres kjempe bra ut. Men du sier at Vollen ikke er noe alternativ tidlig på dagen fordi 01R/19L er stengt? Burde det ikke være da det er kjempe bra på Vollen? Ettersom 19R/01L vil være i bruk? Får se ann prisene nedover men hvis jeg har råd så kunne jeg gjerne tenkt å komme ned. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter Tandberg Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Jeg er med! PK: Tror han mente 19R/01L som skal asfalteres, det er i hvertfall det jeg har hørt...Correct me if i'm wrong Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 20. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2008 Jeg er med! PK: Tror han mente 19R/01L som skal asfalteres' date=' det er i hvertfall det jeg har hørt...Correct me if i'm wrong [/quote'] Selvsagt var det 19R/01L jeg mente. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Helberg Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Jeg er med. Har bestillt meg en ny linse tamron 70-200mm 2,8 + telekonverter, men jeg trenger litt faglig input. Ser jo i forumet her at det er mange utrolige dyktige fotografer, som sikkert har mye å lære bort. Som sagt, jeg blir med lørdag eller søndag, eller sågar en ettermiddag midt i uka. Bor på Hamar, så det er bare en liten fis, så er jeg på Gardermoen :grin: Har selvfølgelig plass i bilen hvis det er noen fra min kant som trenger skyss. (Je spændere selfølgelig dieselen da je ska den veien åkesom ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Emil-André Gundersen Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Jeg er med.Har bestillt meg en ny linse tamron 70-200mm 2' date='8 + telekonverter, men jeg trenger litt faglig input. Ser jo i forumet her at det er mange utrolige dyktige fotografer, som sikkert har mye å lære bort. Som sagt, jeg blir med lørdag eller søndag, eller sågar en ettermiddag midt i uka. Bor på Hamar, så det er bare en liten fis, så er jeg på Gardermoen :grin: Har selvfølgelig plass i bilen hvis det er noen fra min kant som trenger skyss. (Je spændere selfølgelig dieselen da je ska den veien åkesom ) [/quote'] hvor bor du ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Helberg Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Øvre Vang i Hamar. Kommer langs E-6 nordfra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Emil-André Gundersen Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 ok, bor da et par timer sørfra jeg. :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim-Svenson Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Er 01R ett bra spottested? tenkte hvis man sto der hvor man kommer inn fra E18 på den rasteplassen der, eller finnes det bedre alternativer?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai Dreyer Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 http://www.plane-spotter.com/Airports/Norway/OSL/SpotterGuide_OSL.pdf Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter Tandberg Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Er 01R ett bra spottested? tenkte hvis man sto der hvor man kommer inn fra E18 på den rasteplassen der' date=' eller finnes det bedre alternativer?? [/quote'] Ja... Et rimelig bra! Hvis man vil, så kan man spotte på hele den østre banen. Er en voll som dekker nesten hele Men forholdene på vollen på 19R er nok de beste Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Sitter å ser litt på biletter her fra Bodø... Totalt 1300kr den 15 Juli Bodø-Oslo-Bodø. Sikkert samme prisen en annen dag. Ble foreslått å være der en Lørdag, men desverre er det svindyrt å reise den dagen Så da blir det vel Tirsdag som er mest egnet for de som eventuelt kommer "langveis" fra. 15Juli en grei dato? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 22. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2008 Er ikke mulig for meg å delta midtukedager grunnet arbeid. Fredag kan gå, lørdag å søndag er ingen problem. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Fredrik Sunde Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 HALLO!!! Det er allerede planlagt spottetur på ONSDAG!!! Bli med der å da! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Lorentzen Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Er 01R ett bra spottested? tenkte hvis man sto der hvor man kommer inn fra E18 på den rasteplassen der, eller finnes det bedre alternativer?? E18?! - hvilke fylke tror du Gardermoen ligger I? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.