Premium Medlem Geir Haugmo Skrevet 19. juni 2008 Premium Medlem Del Skrevet 19. juni 2008 Nå ser det ut som min FF2 begynner å ta kvelden og ønsker derfor å skaffe en ny. Noen som vil selge? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Geir Haugmo Skrevet 26. juni 2008 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 26. juni 2008 Ok, Her var det dårlig med svar. Kan noen anbefale en annen joystick med samme kvalitet? Har allerede HOTAS, men jeg liker bedre joystick når jeg bruker FSX. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A L Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Hmm, ja Jeg vil nok si at yoke er best hehe, men hvis du vil ha en joystick har jo logitech har noen fine til en grei pris men hvis du skal ha med feedback vet jeg desverre ikke om noen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freddy Wilhelmsen Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Her en FF2 liggende som jeg kjøpte på QXL for en tid tilbake... bruker den minimalt.. Hva byr du ? Freddy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Geir Haugmo Skrevet 27. juni 2008 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 27. juni 2008 Her en FF2 liggende som jeg kjøpte på QXL for en tid tilbake... bruker den minimalt.. Hva byr du ? Freddy Gi meg en pris så blir vi helt sikkert enig. Jeg vet ærlig talt ikke hva den er verdt. Hvor i landet er du? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freddy Wilhelmsen Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 betalte 300 + frakt for den for et par måneders tid mener jeg... Jeg bor i Honningsvåg (Nordkapp kommune) Freddy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Geir Haugmo Skrevet 27. juni 2008 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 27. juni 2008 OK, jeg er i Oslo. Kan du sende den i posten? Hvis den er 100%, så kjøper jeg den. Send meg en PM. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Geir Haugmo Skrevet 26. august 2008 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 26. august 2008 Fortsatt ute etter FF2. ( USB ). Ovennevnte var ikke riktig type. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 *Jeg har en FF1 som vist på bildet som ligger i en eske et eller annet sted... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Geir Haugmo Skrevet 28. august 2008 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 28. august 2008 Hei Geir! Takk for svar, men det er ikke riktig stikke. PS. Finnes det FF1? Den heter kanskje Sidewinder eller Precision? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Ja, den heter Microsoft SideWinder® Force Feedback Pro og er den første generasjonen FF stikker. Tror jeg kjøpte den i -99, kanskje 2000. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_Andre Martinussen Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Er interessert i stikka di Geir. Har forsøkt med både Logitech 3D og Saitek nå uten å bli fornøyd etter at gode gamle sidewinderen min tok kvelden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_Andre Martinussen Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 PM Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.