Gå til innhold

Discover the midnight sun on the top of the world


Gunnar Seljeseth

Anbefalte innlegg

VACCSCA-event (VATSIM);

Midnight600.JPG

We are very pleased to invite you to this special event in northern Norway and Sweden.

You can expect professional and friendly ATC on the centre positions and in at least these airports:

 

ENTC – Tromsø

ENAT – Alta

ESNQ – Kiruna

ENKR – Kirkenes

ENNA – Lakselv

ENHF – Hammerfest

 

For more information about the difference airports please visit the airport pages.

 

Discovering the midnight sun is an amazing experience, and the hilly terrain in northern Norway and Sweden gives the perfect atmosphere.

 

All the airports are situated in a very beautiful terrain and not more than an hour’s flight ahead.

 

This event gives perfect possibilities for IFR as well as VFR flights on the top of the world.

 

Please check out the Pilot info and Airports pages.

 

We are looking forward to see you in the vicinity of the Norwegian and Swedish skies.

 

Best regards

VACC Scandinavia’s ATC-team.

 

If you have any questions or comments, do not hesitate to contact our event coordinator ( accsca13@vaccsca.org ) or stop by our forum ( http://www.vaccsca.org/forum/index.php )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig! Dog' date=' slikt burde vært annonsert noen dager tidligere, iallefall èn uke. Men så lenge jeg får fly med slike dyktige kontrollere så er jeg strålende fornøyd! :) [/quote']

 

Du har sikkert hørt det utallige ganger før, men jeg minner deg på det uansett ;) Dette eventet ble annonsert på vaccsca forumet for en god stund tilbake, så hvis du er interessert i å finne ut om det er noen events i nærmeste fremtid, så er det bare å kikke innom en gang i blant.

 

Det virker som om event koordinator glemmer å poste her på forumet, så jeg skal minne han på det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

All annonsering skjer i et arbeidsfelleskap der alle ATC'er som har tenkt å sitte er med og annonserer på forskjellige steder. Vår event coordinator ser over listen publisert i vår "Standard Operational Procedures for Events and Checkouts" og sørger i siste instans for at alle steder er dekket.'

 

Forøvrig er vi i en usedvanlig heldig situasjon i VACCSCA der vi har en Event Coordinator som også initierer events - det er mer enn vi kan håpe på. I bunn og grunn skal EC kun koordinere events som andre medlemmer av VACCSCA initierer - og sørge for at ting blir gjort på riktig måte. Han fikset Gardermoen Overload for oss, og nå setter han i gang et nytt event i Norge. Vi får håpe resten av VACCSCA ikke blir sure - og huske å takke Mikkel når dette eventet er ferdig.

 

(Men dette ble vel litt off topic).

 

Jeg har en vannavkjølt maskin på vei fra Sandefjord - om den er ferdig innstallert på søndag joiner jeg som pilot denne gangen. Juhuuu! Gleder meg helt avsindig til å fly igjen. Har ikke hatt stasjonær PC siden midten av mai...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig! Dog' date=' slikt burde vært annonsert noen dager tidligere, iallefall èn uke. Men så lenge jeg får fly med slike dyktige kontrollere så er jeg strålende fornøyd! :) [/quote']

 

Du har sikkert hørt det utallige ganger før, men jeg minner deg på det uansett ;) Dette eventet ble annonsert på vaccsca forumet for en god stund tilbake, så hvis du er interessert i å finne ut om det er noen events i nærmeste fremtid, så er det bare å kikke innom en gang i blant.

 

Det virker som om event koordinator glemmer å poste her på forumet, så jeg skal minne han på det. :)

 

Hehe, jeg er fult klar over det, selv har jeg smugtitte på VACCSCA sine forum, dog kun av den grunn at jeg sitter som ATC. I leting etter kontrollere så gjør nok VACCSCA sitt forum susen, men min mening er at man må benytte seg av dette forum for å nå ut til flertallet av pilotene. Men den diskusjonen har vi hatt så uendelig mange ganger tidligere! :grin:

 

Uansett, gleder meg til denne eventen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...