Enok Liknes Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Ahh, nå begynner virkelig Edwards å ta seg ut. Eneste som mangler nå er en haug med gamle X-planes å teste ut, og ikke minst ett aldri så lite Pancho Barnes "Happy bottom riding club" scenery. Er ikke så dreven i å ta screenshot, so be gentle! :grin: N905NA gjør seg klar til litt tungtransport over kontinentet. HL-10 Northrop, SR-71, X-15 og X-1E på displapy utenfor NASA Dryden FRC C-17 Globemaster, F-16 og en V22 Osprey får seg litt maintenance i en av de mange hangarene. Litt sent å tenke på omskolering nå vil jeg tro:) Hmm, en aldri så liten P-38 glemt og forlatt. Får ta med hengeren neste gang. I think I see a plane over here with my name on it! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Torleif Småback Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Nice. Er dette til FS X eller X.Plane? Om jeg skal kritisere, måtte det være skygge på bakken fra flyene. Det savnet jeg på disse bildene. Ellers ser det bra ut Lykke til videre.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enok Liknes Skrevet 15. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2008 Takker for kommentar. Dette er FSX med noe ekstra tillegg til default scenery. Skygger ja, ser det nå. Har ikke aktivert skygger fra bygninger i simmen da jeg synes disse skaper noen uvanlig usansynlige skygger til tider. Mange av bildene er tatt av statiske fly rundt etter på basen, så det er på disse skyggene mangler. Får huske på det til neste gang. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars B. Frostad Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 WOW! Dette var en virkelig annerledes bilde-serie, virkelig interessant - skulle nesten tro man var i en helt annen "sim" enn FS-serien. Meget bra! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Stilig! Virkelig artig å "tusle" rundt på en flyplass å se på de siste detaljer som er lagt inn, takk for titten! :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikolai.R.Haugen Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 hehe! fine bilder fra USA! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Emil-André Gundersen Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 flott, nydelig scenery som du virkelig fikk vist frem på en super måte. fortsett med sånne serier. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 16. juni 2008 Premium Medlem Del Skrevet 16. juni 2008 Morsom reportasje med annerledes vinkling på scenery. Forøvrig min yndlingsbase nest etter Bodø :grin: . Pleier alltid å teste ut nye flytyper fra gigant-stripa på Edwards AB, et scenery som i seg selv rettferdiggjør overgang til FSX og Acc. Kreative og fine bilder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enok Liknes Skrevet 16. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2008 Takker for hyggelige tilbakemeldinger folkens! Edwards er ett spennende sted å oppholde seg enten som "spotter" eller "pilot" Stedet oser av historie og er ganske bra gjenskapt i Fsx. Mangler kun noen skikkelige testfly som lifting bodys og slikt, så hadde det nærmest vært fullkomment Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.