Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 21. mai 2008 Premium Medlem Del Skrevet 21. mai 2008 [color:#3366FF] Bristol Beaufighter. [/color] Noen ganger dukker det overraskende opp kvalitetsmodeller, som får pulsen til å øke faretruende. Og når det til og med er freeware, er det bare å gi seg ende over . Jeg har noen forum jeg besøker jevnlig, og bl.a. synes jeg cbfsim ( Classic British Flight Sim) har mange interessante medlemmer. Her er Rick Piper legendarisk med sine fantastiske modeller, men også andre medlemmer bidrar med mye interessant. David Garwood er ikke like kjent, men det spørs om ikke han også får heltestatus blant warbirdelskere, etter at denne modellen begynner å nå ut til entusiastene!!?? Beaufighter`n gjorde en formidabel innsats under WW2, og trenger neppe noen nærmere introduksjon. Den er råsterk, kjapp og livsfarlig, og dette gjenspeiles på en forbilledlig måte i denne modellen. Den leveres i mange utgaver, og kan både skyte raketter og droppe torpedoer!! Riktig nok må man ha registrert medlemsskap i cbfsim men det er det sannelig verdt for å få denne herligheten i hangaren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mads Hjemmen Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Likte ikke Flyet, men du har fin grafikk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Arild Gjemble Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Nydelige bilder av en herlig warbird Ernst ... Jeg liker dine presentasjoner av nye warbirds og dine bilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bengt Warnes Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 I all verden, dette må da ligge langt over 'payware' kalitet? VC'n og tekstur ser meget bra ut Må testes. Bengt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Ser utrolig bra ut, og den har vært savnet i hangaren min. Skal hente den så snart som mulig, og skal testfly umiddelbart etter download. Takker for info, Ernst... :grin: Oppdaget forresten at Alphasim har lagt noen av modellene sine ut som freeware (bl.a denne flotte Hawker Typhoon'en). Men her er det snakk om FS9 modeller. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Arild Hansen Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Jeg la også spesielt merke til bakketeksturene Niiiice! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 22. mai 2008 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 22. mai 2008 Takker for hyggelig respons folkens. I all verden, dette må da ligge langt over 'payware' kalitet? I hvertfall like bra! Flyet er tvers igjennom av høy kvalitet. Også lyden har fått mye oppmerksomhet, så her er ingen ting slurvet med. Oppdaget forresten at Alphasim har lagt noen av modellene sine ut som freeware(bl.a denne flotte Hawker Typhoon'en). Men her er det snakk om FS9 modeller. Skulle gjerne hatt en skikkelig modell av Typhoon`en, men KUN FSX her i gården :grin: . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens-Ole Kjølberg Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Nice! Godt å se at vi har fått denne til FS igjen! Eller så er Garwood ingen nykommer til FS verdenen, han er allerede en stjerne med flere godbiter bak seg, mest kjent er Hawker Hunter serien hans fra cbfsim. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Emil-André Gundersen Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 FS9 eller FSX ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddhspjoetvold Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Råtass av en maskin og flotte bilder som vanlig :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.