Gå til innhold

TOP GUN


Gunbjørn Øfsti

Anbefalte innlegg

Jeg har lest Top gun endel ganger å det er ett ganske stilig blad med hensyn til bilder, av dem er det veldig masse bra,men artiklene er ikke fult så veldig mye å rope hurra for syntes jeg. de er skrevet på en måte som jeg mener ikke er riktig. de gir ett blide av militærflyvere som "riddere" for å bruke det ordet. jeg har jobbet ved en jagerskvadron med flyvere som mine nærmeste kolegaer så jeg har ett litt annet syn på dem. de er ganske vanlige folk med en morsom jobb. jeg har festa med dem å det er dritmorro,men jeg vil ikke akkurat si at de er "hellige", på den måten som top gun vil ha det til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Top Gun Magazine

Klart jeg leser Top Gun [image]images/icons/cool.gif" border="0[/image]

Er ikke jagerpiloter hellige??????? [image]images/icons/shocked.gif" border="0[/image] [image]images/icons/shocked.gif" border="0[/image] [image]images/icons/shocked.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

The difference between God and a fighter pilot:

-God does not think he can fly! [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/cool.gif" border="0[/image]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går ut fra at det er Top Gun Magazine det her prates om?

Joda, her leses det, og det har jeg gjort siden 1992 da bladet het SuperJets. Det ble den gang ikke solgt i Norge, men i Sverige.

Likte det bedre tidligere. Da handlet det litt mer om sivile fly også....airlinere og annet.

I dag er det kun militære fly. Greit nok forsåvidt.

Er enig med Sten Arne om bladets artikler, de fremstiller pilotene som litt for mye "helter".

Kan anbefale turene de arrangerer til England og USA.

Jeg har kun vært med til England og Royal International Air Tattoo....et kjempeflystevne.

Her får man fem dager inne på flybasen på RAF Fairford....eller RAF Cuttesmore, som har vært de siste to årene.

Abbonér på bladet....da får dere en flykalender med på kjøpet. Den er ganske bra!

The difference between God and a fighter pilot?

The fighter pilot excist! [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image]

[ 29-10-2001: Endret av: Geir Gundersen ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...