Jan Fjeld Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Fikk denne via mail. Tydligvis fra Spotters.dk, men tenkte at fler her inne vil like disse bildene. Spotters.dk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter Tandberg Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Hæ? Det kan'ke stemme... det hadde jo blitt aaaalt for store påkjenningger for flyet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Grindvoll Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Ser ingen grunn til at dette ikke kan stemme... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Bachke Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Tøft Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Johansen Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 En dansk pilot risikerer å miste flysertifikat etter at han loopet med et passasjerfly. Les mer i nettavisen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Berg Jørgensen Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Tok loop med passasjerfly Hadde kanskje vært en idé for avisen å få med seg hva som faktisk har skjedd før de skriver om det :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Å, det er nok bare Bob Hoover som endelig har fått sitt danske statsborgerskap... :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans H. Johansen Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Det var Cimbers adm. direktør Jørgen Nielsen som var bak spakene. sitat :– "Ja, jeg var pilot i det fly. Men det er ikke et af Cimber Airs rutefly. Jeg fløj som privatmand, fordi jeg forberedt mig til et show i Karup. Ikke som direktør for luftfartselskabet, siger Jørgen Nielsen" Kilde: Ekstrabladet.dk Hans, København Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.