Ruben Frydstad Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 ER DERE FORNØYD NÅ FOR FAN!!!!!!!!!!!!!! hei igjen tok meg en liten fly tur med full ATILAISIG OG ATISTROF ELLERK DET HETETER OG FPS LO DA PÅ 4-5 uredigert redigert vil ha finne komentarere denne gangen hvis ikke så legger je alldrig ut en eneste vidio og sletter alle de jeg har lagt ut legger ikke ut noen bilder mer. nei køda men vile alldrig gjort det Legg gjerne en eller to koentarer igjen :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audun Braastad Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Dæven nå var det jo mye bedre! Er nok grafikk for min del, jeg er ikke vant til noe mere selv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexander Storvig Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Dette var jo NYDELIG Ruben! Stå på! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ruben Frydstad Skrevet 18. april 2008 Forfatter Del Skrevet 18. april 2008 tusentak nå ble jeg letta Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Eik Bruserud Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Fine bilder igjen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Rolandsen Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Ruben.... endelig viser du at du har tatt til deg kritikk som har kommet din vei, og resultatet er jo bare helt rått!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gert Andreas Barring Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 ER DERE FORNØYD NÅ FOR FAN!!!!!!!!!!!!!! Unødvendig kommentar. Legger du ut bilder for å få oss fornøyde, eller for å dele turen din med oss? Dette var MYE bedre! Stort pluss at du tok imot tipsene våre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ruben Frydstad Skrevet 18. april 2008 Forfatter Del Skrevet 18. april 2008 dene turen var for og få dere fornøyd men alle de andre var og dele turen med dere pluss akruat nu ville jeg fly litt spitfire Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jon Ola Gisnås Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Ja jeg er fornøyd nå! Flott dette her, ser mere sånt PS! Du kan sikkert ta vekk et par ! og det ene fyordet.. Dette er ikke en konkuranse Du virker veldig engasjert, ikke noe galt idet. Men ikke la forståsegpåere og kverrulanter bestemme ok ? De fleste prøver å gi saklige og gode råd, ikke blir sint på oss for det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Alexander Hoddevik Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Vel vel.. Ser ut til at guten lære no, dette skal eg ta meg tid til å kommentere, flotte bilder Ruben. Det kommer seg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Dæven,Ruben. Absolutt ikke dårlig:-) Sånn vil jeg se mer av fra deg:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMO Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Jeg må si meg enig med resten av gjengen, dette her var jo virkelig bra! Her ser du jo virkelig hva du får ut av spillet ditt! Veldig bra Ruben, dette vil vi se mer av! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Emil-André Gundersen Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Heelt konge spitten er jo den luftens deiligste dame :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.