Arnkjell Hansen Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Sitter og blar gjennom noen gamle greier jeg fant. Og der, midt i hele dritten var mitt aller første screenshot som jeg posta her på fs.no. Begynner å bli noen år siden ja, mun husker det godt. Twin Otter nord av Lista. Tror det er Kvinesdal eller der omkring. Alt var default men husker ikke om det var FS9 eller 2004. Og ikke noe fotoedit heller. Anyway, here it is:) Og denne husker jeg også veldig godt. Kom litt senere, men var dødlig stolt av dette bilde. sjøl iallefall:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Clausen Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 FS9 og FS2004 er det samme. 9 fortæller bare hvilken version FS var nået til. FS2004 er bare en forkortelse af det fulde navn. Anyway. Fine bilder. Liker dem begge (dog er DC-3'eren bedst). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Emil-André Gundersen Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Knall DC-3 er jo bare helt nydelig da :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Ingenting slår Twin-otteren nei Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Dette var jo knall bilder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arnkjell Hansen Skrevet 14. april 2008 Forfatter Del Skrevet 14. april 2008 FS9 og FS2004 er det samme. 9 fortæller bare hvilken version FS var nået til. FS2004 er bare en forkortelse af det fulde navn. Anyway. Fine bilder. Liker dem begge (dog er DC-3'eren bedst). da husket jeg sikkert riktig men tenkte feil!!!! var det 2002 jeg mente tro. Iallefall den versjon som kom med den feite boka. 2002 tror jeg.. :whistle: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.