Gjest Eivind Oterhals Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Hei alle Icelandair fans! Nå har justplanes laget en video av Icelandair sin B757, B753 og Air Iceland Fk50! (Fokker 50). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexander Storvig Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Er det en concorde jeg ser? Har ikke sett filmen før, men den er ikke ny viss det er en concorde som taxer der. Takk for at du postet dette. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Hjelset Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Er en gammel film fra World Air Routes som nå har blitt re-produsert grunnet stor etterspørsel. Kom ut, som du ser, før Concorde'en ble satt på bakken Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars strømsnes Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Er den siste flyplassen Isafjordur? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Nei, den siste flyplassen er Reykjavik etter en tur over en snipp av Atlanterhavet fra Vagar på Færøyene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Flott film i allefall.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 oh...Denne skal jeg ha!!!!!!!!!!!!!!!! Takk for posting!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 oh...Denne skal jeg ha!!!!!!!!!!!!!!!!Takk for posting!!! Bare hyggelig :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Her kan du bestille den: Trykk her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Da har den havnet i nettbutikken til Dag: http://www.flightsim.no/shop/product_info.php?products_id=411 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 yepp.Det kan jeg bekrefte!Jeg la inn den og UNITED777 videoen,ca kl 15.15 i går ettermiddag. Pakken kom i postkassa mi i dag! Flott service! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.