Gå til innhold

Nemeth EC-135 LN-OOA


Anbefalte innlegg

Nemeth Designs slapp en rå pakke forrige uke som inneholder EC135 - denne er kun til FSX - jeg har siden Lørdag jobbet med følgende bemalning. Bildet er tatt på Luftambulansebasen på Ål som også er laget av undertegnede:

 

Doc.jpg

 

Det hendte en glipp når de compila modellen, så ingen bumpmapping på texturene... dette kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe ;)

AP i helikopter er egentlig ganske bra laget (tenker i real life). Det skal godt gjøres å lage noe som skal holde høyde og fart ved å styre rotoren :)

(Bare litt undring fra min side)

 

Har full autopilot på Sikorsky S-92. Kobler du opp flyr den som en drøm i alle akser.

Det er bare å programmere FMS`en, takse ut, få speed etter take off og koble opp, så trenger ikke gjøre mye før du skal lande på riggen eller på flyplassen. Den flyr SID,STAR,enter og flyr holding, flyr alle typer approacher osv. Om autopiloten foreksempel flyr en ILS for deg, kan du bruke en DECEL mode som gjør at du ender opp i 50ft og 60KIAS over rullebanen. Ved evt. missed approach er det bare å trykke på GA knappen.

Så autopilot på moderne offshore helikopter (i virkelighetens verden) fungerer veldig bra, som en vanlig airliner. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær så snill å legg denne ut på filbiblioteket! :cry: Den er så nydelig! Kjøpte nettopp pakka fra nemeth nå.

 

Jo, og forresten... Kommer du til å legge ut sykehus scenery fra forskjellige steder i landet? Da spesielt akershus sentralsykehus for min del. Ser Helikoptrene komme ned 20 meter fra klasserommet flere ganger om dagen der borte. :D Et nydelig helikopter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...