Morten W Melhuus Skrevet 31. mars 2008 Skrevet 31. mars 2008 Jøss.. han glemte vel å "arm spoilers" ser det ut til. Ikke bra.. . M Siter
Øyvind Schou Johnslien Skrevet 31. mars 2008 Skrevet 31. mars 2008 Det slo meg når jeg så gutta stå i blåsten bak flyet. Er dette noe sjakktrekk? Kan motorene suge med seg noe småtteri fra foran og knalle det ut bak? En liten stein eller noe brask evt. Eller er dette usannsynlig? Siter
Rolf Arne Beck Skrevet 31. mars 2008 Skrevet 31. mars 2008 Jo det kan det, men for at det skal kunne gjøre noen virkelig skade må det nok være av en viss størrelse/vekt og da må man jo også stå ganske nærme motoren for at det fortsatt skal være i luften når det treffer deg. Det er nok en større risiko å få ting blåst inn i øyene og at du blir dyttet over ende mens du ruller ned stranden, enn at du blir truffet av FOD Siter
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 31. mars 2008 Forfatter Skrevet 31. mars 2008 Jøss.. han glemte vel å "arm spoilers" ser det ut til. Ikke bra.. . M Jammen har du rett.Hvis ikke så kom de opp rimelig seint.Får håpe flyet kom tomt fra USA.Da er det rimelig lett.Og B757 har noen vanvittige gode bremser har jeg fra kilder i icelandair.737 bremsene er noen "moped" bremser i forhold :grin: Siter
Gjest Geir-Finstad Skrevet 31. mars 2008 Skrevet 31. mars 2008 Jøss.. han glemte vel å "arm spoilers" ser det ut til. Ikke bra.. . M Jammen har du rett.Hvis ikke så kom de opp rimelig seint.Får håpe flyet kom tomt fra USA.Da er det rimelig lett.Og B757 har noen vanvittige gode bremser har jeg fra kilder i icelandair.737 bremsene er noen "moped" bremser i forhold :grin: Nja vet nå ikke helt det. Skeptisk....Ng har carbon bremser som gjør at det er stor sjans for at du peller ut tenner i panelet ved full brake, jo varmere bremsene blir jo bedre tar de. Men en god gammel 737 er kansje ikke så godt skodd.....dette er det andre som vet mer om.... Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.