Reno Holm Skrevet 30. mars 2008 Skrevet 30. mars 2008 Leg 6: Salzburg - Linz Dette leg er en tur på 55 Nm som blev fløjet på 0:44 time i real world weather. Der blev fløjet i min nye Socata Rallye fra France VFR (Payware), som opfører sig eksemplarisk. Der blev brugt 7 gal fuel. Derudover anvendes der Global 2008, som gør bla. bjergene mere realistiske. Hér er lidt billeder fra turen: Holder klar i Salzburg en tidlig morgen Motoren igang Taxi til Rwy Take off Cruise i 3000 fod Cockpitshot Over det østrigske landskab med bjerne i baggrunden Right downwind Touch down set fra tårnet Parkeret i Linz Leg 7: Linz - Langenlebarn Mil Næste leg var på 77 Nm som blev fløjet på 0:48 time. Nu i min også nye i min nye Socata TB-9 fra France VFR (Payware), som også opfører sig eksemplarisk. Der blev brugt 7 gal fuel. Hér er lidt billeder fra turen: Holder klar i Linz på forpladsen Take off and up we go Afsted går det henover dale og floder Cocpittet i TB-9'eren Right downwind Lige før touch down set fra tårnet PArkeret i Langenlebarn Millitary airfield More to come.... Siter
Alexander Storvig Skrevet 30. mars 2008 Skrevet 30. mars 2008 Nydelige bilder. Flott grafikk du har. Det er nemlig Left Downwind du ligger på på de to bildene, ikke right downwind. Mvh Alex. Siter
Tom Arild Hansen Skrevet 30. mars 2008 Skrevet 30. mars 2008 Nydelige bilder ja! Skjønner nesten ikke at dette kun er GlobalX av addon. Veldig fint! Siter
Petter Tandberg Skrevet 31. mars 2008 Skrevet 31. mars 2008 Kjempefine bilder! Ser ut som du har det veldig morsomt! :grin: Siter
Ole Eivind Moen Skrevet 31. mars 2008 Skrevet 31. mars 2008 Det er nemlig Left Downwind du ligger på på de to bildene, ikke right downwind. Mvh Alex. Fine bilder ja. Spørsmål til Alex. Hvordan veit man hva som er venstre og høyre downwind når man kommer til en flyplass? Ole E Siter
Stian Rolandsen Skrevet 31. mars 2008 Skrevet 31. mars 2008 Right downwind hvis du har flyplassen til høyre for deg, og left downwind dersom du har flyplassen til venstre for deg. Flotte bilder. Siter
Alexander Storvig Skrevet 31. mars 2008 Skrevet 31. mars 2008 Som Stian sier over, eller: Left Downwind: Left turns. (Svinge til venstre for å komme seg til flyplassen) Right Downwind: Right turns. (Svinge til høyre for å komme seg til flyplassen) Siter
Gjest Emil-André Gundersen Skrevet 31. mars 2008 Skrevet 31. mars 2008 Flott grafikk dette her, fine bilder ser ut som du har mye gøy Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 31. mars 2008 Skrevet 31. mars 2008 Spennende! Har selv fått VFR/GPS kart for Østerrike samt Sveits i dag, så det blir nok noen bilder fra meg etterhvert også. Siter
Reno Holm Skrevet 1. april 2008 Forfatter Skrevet 1. april 2008 Ja selvfølgelig er det left downwind - sorry folks ! Glæder mig I kan li´ billederne - jeg har nemlig nu først igen begyndt at tage screenshots - da den gamle PC havde svært ved at trække FSX rimeligt. Men nu med ny PC og nyt og større grafikkort er det blevet sjovt igen. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.