Jan Arild Gjemble Skrevet 17. mars 2008 Skrevet 17. mars 2008 Kom tilfeldigvis over denne siden og har kost meg her i ettermiddag. Her finnes det flere real life videoer av bushflyging og også noen FS videoer. Absolutt verdt å se! http://westwoodinn.wordpress.com/category/real-backcountry-flying/ Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 19. mars 2008 Skrevet 19. mars 2008 Herlig! Blir nok sittende her litt nå, i påvente av å vende hjem til simulatoren min og "Alaska!". :grin: Siter
Mads Hjemmen Skrevet 19. mars 2008 Skrevet 19. mars 2008 Kanskje et dumt spørsmål, men har undret litt. Hva mener dere med Bush-Pilots? Siter
TOS Skrevet 19. mars 2008 Skrevet 19. mars 2008 Jepp med småfly. Trur neppe du får større jet maskinar ned på korte grus eller grasstriper Men no er vel det norske ordet "Busk flygarar". Blir litt feil tykkjer eg å bruke eitt engelsk og eitt norsk ord :grin: Siter
Martin Floor Skrevet 19. mars 2008 Skrevet 19. mars 2008 Jeg trodde at de som fløy Air Force One var "Bush-flygere".. Siter
Mads Hjemmen Skrevet 29. mars 2008 Skrevet 29. mars 2008 Veit dere hvor jeg kan finne den lille privatflyplassen på Saturna Islan?? Finns det noe scenery for dette? Siter
Lars Otto Fredriksen Skrevet 30. mars 2008 Skrevet 30. mars 2008 Jeg vil nå heller bruke det norske ordet: Buskflygere...eller.. :crazy: Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.