willy simensen Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 http://www.gillesvidal.com/blogpano/cockpit1.htm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aleksander rødland Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 3 eller 4 gang den er oppe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars B. Frostad Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 He he, ja denne er en gjenganger mildt sagt.. flott er den, men som Aleksander sier - er nok dette minst fjerde gangen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nicklas Winger Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Noen som vet hva den merkelige lap-topen bak F/O er for noe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Uten at jeg skal si noe sikkert så vil jeg gjette på at dette er en av prototypene og at laptopen brukes til å samle forskjellige data fra flyturene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Urvik Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Uten at jeg skal si noe sikkert så vil jeg gjette på at dette er en av prototypene og at laptopen brukes til å samle forskjellige data fra flyturene. De gjør vel som oss; lagrer kartene fra div. AIP's på laptopen og har den i nærheten når de er ute å flyr :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Sett denne flere ganger og har alltid lurt på hva de "kulene" på hver side av throttle er.. Noen som vet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael A B Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 De gjør vel som oss; lagrer kartene fra div. AIP's på laptopen og har den i nærheten når de er ute å flyr :grin: Når flyet har electronic flight bag (skjermene du kan se til venstre og venstre for henhodsvis venstre og høyre PFD) har en fint lite bruk for å laste ned slike kart' date=' alt ligger inne fra før av Sett denne flere ganger og har alltid lurt på hva de "kulene" på hver side av throttle er.. Noen som vet? For å styre cursoren på MFDen over, så en kan få lekt seg med FMSen De fungerer altså som en datamus. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.