Petter Tandberg Skrevet 14. mars 2008 Skrevet 14. mars 2008 Akkurat ferdig med å redigere disse bildene! Brukte veldig lang tid på dem, så det er bare å kjøre på med tilbakemeldinger og kommentarer! Håper der liker dem. Siter
Filip Gundersen Skrevet 14. mars 2008 Skrevet 14. mars 2008 Det første bildet var nyyyyyyyydelig Siter
Paulo Fernandes Skrevet 14. mars 2008 Skrevet 14. mars 2008 Ikke dårlig dette, men liker ikke flyteksturene/modellene. Også syns grafikken er litt kantete (lite AA kanskje?). Siter
Petter Tandberg Skrevet 14. mars 2008 Forfatter Skrevet 14. mars 2008 Ikke dårlig dette' date=' men liker ikke flyteksturene/modellene. Også syns grafikken er litt kantete (lite AA kanskje?). [/quote'] Takk for kommentarer! Modellen er iFly... Siter
Nicklas Winger Skrevet 14. mars 2008 Skrevet 14. mars 2008 Ikke dårlig dette' date=' men liker ikke flyteksturene/modellene. Også syns grafikken er litt kantete (lite AA kanskje?). [/quote'] Enig med Paulo her. Litt kantete. Men, det første bildet var utrolig! Siter
Audun Braastad Skrevet 14. mars 2008 Skrevet 14. mars 2008 Fine bilder, men likte ikke helt det første. Det ser jo ut som at det er byen i bakgrunnen som beveger seg, og flyet og rwy/taxiway står stille Ellers var det fint, og med bittelitt motionblur på taxiway hadde det vært perfekt! Siter
Fredrik Rise Skrevet 14. mars 2008 Skrevet 14. mars 2008 Sykt fine bilder. har samme 747'en selv fra Ifly. Siter
Karl Mathias Moberg Skrevet 14. mars 2008 Skrevet 14. mars 2008 Virkelig merkelig font på Lufthansa? Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 14. mars 2008 Skrevet 14. mars 2008 Fine bilder' date=' men likte ikke helt det første. Det ser jo ut som at det er byen i bakgrunnen som beveger seg, og flyet og rwy/taxiway står stille Ellers var det fint, og med bittelitt motionblur på taxiway hadde det vært perfekt! [/quote'] Foruten det melder også jeg meg inn i "dette så diggbart ut" klubben! :grin: Siter
Johan Luiggi Skrevet 14. mars 2008 Skrevet 14. mars 2008 Det förste bilde var det beste, de andre sâ ikke veldig bra ut. Siter
Petter Tandberg Skrevet 14. mars 2008 Forfatter Skrevet 14. mars 2008 Takk for kommentarer og tips! Og, ja, den lufthansa skriften på bilde nr. 3 ble hakkete p.g.a vinkelen jeg tok det i. Prøvde å få redigert det litt, men hjalp ikke mye... Siter
Gjest Jon Ola Gisnås Skrevet 14. mars 2008 Skrevet 14. mars 2008 Nok redigering. Veldig bra bilder dette Kanskje du har en historie til flightene ? Det ville gjort bildene enda bedre, og det uten mer AA og AF Siter
Petter Tandberg Skrevet 15. mars 2008 Forfatter Skrevet 15. mars 2008 Hva synes dere om det andre bildet? Første gang jeg prøver å legge på smoke effekter. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.