Gå til innhold

Hvor godt følger DU med?


Jonny Wahlvåg

Anbefalte innlegg

hehe så igjennom hele nå uten hakkingen :grin:

 

Jeg fikk riktig' date=' men synes opplegget var dumt.

[/quote']

 

Hvorfor det? Jeg syns det der var et brilliant eksempel på hvordan man kan bli for hengt opp i en enkel oppgave og dermed gå glipp av noe som burde være helt opplagt. Skjer nok en del ulykker både på bakken og i luften på grunn av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ett program på Discovery for en tid tilbake som omhandlet akkurat dette og jeg ble veldig overrasket over hvor mye vi stenger ute når vi er konsentrert om andre ting. I følge de som kjenner meg er jeg ganske distre så jeg undres på hvor mye jeg går glipp av i den virkelige verden. I FS-9 går det rimelig bra, her har jeg Pauseknapp. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe så igjennom hele nå uten hakkingen :grin:

 

Jeg fikk riktig' date=' men synes opplegget var dumt.

[/quote']

 

Hvorfor det? Jeg syns det der var et brilliant eksempel på hvordan man kan bli for hengt opp i en enkel oppgave og dermed gå glipp av noe som burde være helt opplagt. Skjer nok en del ulykker både på bakken og i luften på grunn av det.

 

Lese-lese-lese "Greit nok at det konkluderte utsagnet."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...