Gå til innhold

gratis sim-sjekklister


Ivar Hestnes

Anbefalte innlegg

  • Members
Denne er gammel' date=' men at den blir tatt opp igjen er kjempefint:) [/quote']

 

Ingenting er gammelt hvis det er nytt for noen! Har aldri sett noen link til denne siden på dette forumet, og jeg er innom daglig.

 

Er egentlig drittlei slike "denne har vært før" kommentarer. Det er helt bortkastet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Members

Bra vi fikk repetert den da. Det er jo tross alt et halvår siden sist den var oppe.

 

Men jeg får vel snart gjøre som mange som er innom og titter her på forumet. Nemlig innom og titte. Og ikke skrive eller bidra med noe som helst.

 

Da slipper man nemlig å bli kommentert for å poste gammelt nytt som ikke alle har sett.

 

Og mange synes det er like greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok det som skjer meir og meir Ivar. Og det er trasig at trenden skal vere slik. Men eg for min del har slutta å leggje ut linkar til ting her på forumet. Har fått for mange av den der "gamalt nytt" i trynet. Tar liksom litt av gleden med å dele ting ein kjem over med andre. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig enig Torstein, når man finner en link man synes er verdt å dele med andre, så er det kjipt å få den tilbakesendt midt i tryne. Og at man ikke bruker søk funksjonen hver gang man skal poste en link her inne. Ærlig talt, dette er for drøyt.

 

Man kan like godt bare la vær å kommentere om man bare skal komme med negativ feedback.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan da umulig huske å ha sagt noe negativt? Tror noen bør slappe av ett par hakk,gitt....sier kun at den har vært oppe tidligere, men at den blir tatt frem igjen er bra.

 

Ta å ro ned foliklene noen hakk og tenk før dere skriver. Er lei av å få bitt av meg hodet hver gang jeg kommenterer noe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Members

Det er nok ikke personlig mot deg Frode. Det er ihvertfall ikke min mening. Beklager så meget hvis du føler deg truffet.

 

Et åpent forum med navngitte deltakere er ikke en plass å henge ut enkelt-individer.

 

Men generelt så er det desverre mye "gammelt nytt" tilbakemeldinger da.

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg vil også si meg enig her. Etter min mening må det vel være bedre at en link gjerne dukker opp to ganger, enn at den ikke dukker opp i det hele tatt. Det er jo det som er faren når utviklingen tar den retningen som den gjør når folk kvir seg. Greit nok kanskje hvis den samme linken kommer 4-5 ganger å si fra da.

Lurer på hvor mange det egentlig er som søker gjennom forumet først, og sjekker at linken ikke allerede er her, før de legger ut noe interessant som de vil dele med andre. For det er vel det som er hensikten, å dele noe med andre, eller er det for å vise hvor flink de er?

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For all del Frode. Ikkje føl deg truffen av det eg sa i allefall. (Hadde eg gått inn for å gå p ådeg direkte hadde du merka det hehe :grin: )

 

Eg meiner meir på generell basis. Det er for mykje av det her inne. Alt for mange gjer det. Meg inkludert. Eg må innrømme at eg har kommentert på same måten sjølve ved eit par hendingar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...