Members Ivar Hestnes Skrevet 10. mars 2008 Members Del Skrevet 10. mars 2008 trykk her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonny Wahlvåg Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Juhuu. Nice, very nice Ivar. Denne siden var jeg faktisk ikke klar over. Mvh Jonny Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F. Meese Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Nei se det, dette kan bli kjekt å ha når man føler for en enda litt mer "as real as it gets"-flight Takker og bukker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Denne er gammel, men at den blir tatt opp igjen er kjempefint:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik - C Varvik Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 For meg er den ikke gammel. Kjempe flott Ivar, takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Members Ivar Hestnes Skrevet 11. mars 2008 Forfatter Members Del Skrevet 11. mars 2008 Denne er gammel' date=' men at den blir tatt opp igjen er kjempefint:) [/quote'] Ingenting er gammelt hvis det er nytt for noen! Har aldri sett noen link til denne siden på dette forumet, og jeg er innom daglig. Er egentlig drittlei slike "denne har vært før" kommentarer. Det er helt bortkastet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Flott side det der : Ivar: Skal me starte sånn klubb for dei som syns slike kommentarar er teite? :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Flott link Ivar......og 100% enig med deg.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik - C Varvik Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Jeg hiver meg forøvrig med i den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Akkurat samme kan finnes i denne tråden. http://www.flightsim.no/ubbthreads/ubbthreads.php?ubb=showflat&Board=18&Number=365894&Searchpage=1&Main=48290&Words=checklists&topic=0&Search=true#Post365894 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter Tandberg Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Akkurat samme kan finnes i denne tråden. http://www.flightsim.no/ubbthreads/ubbthreads.php?ubb=showflat&Board=18&Number=365894&Searchpage=1&Main=48290&Words=checklists&topic=0&Search=true#Post365894 Samme det vel, når det var folk som ikke var klar over siden er det jo bare positivt at noen andre tar det opp på nytt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Members Ivar Hestnes Skrevet 11. mars 2008 Forfatter Members Del Skrevet 11. mars 2008 Bra vi fikk repetert den da. Det er jo tross alt et halvår siden sist den var oppe. Men jeg får vel snart gjøre som mange som er innom og titter her på forumet. Nemlig innom og titte. Og ikke skrive eller bidra med noe som helst. Da slipper man nemlig å bli kommentert for å poste gammelt nytt som ikke alle har sett. Og mange synes det er like greit. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Er nok det som skjer meir og meir Ivar. Og det er trasig at trenden skal vere slik. Men eg for min del har slutta å leggje ut linkar til ting her på forumet. Har fått for mange av den der "gamalt nytt" i trynet. Tar liksom litt av gleden med å dele ting ein kjem over med andre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik - C Varvik Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Veldig enig Torstein, når man finner en link man synes er verdt å dele med andre, så er det kjipt å få den tilbakesendt midt i tryne. Og at man ikke bruker søk funksjonen hver gang man skal poste en link her inne. Ærlig talt, dette er for drøyt. Man kan like godt bare la vær å kommentere om man bare skal komme med negativ feedback. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Kan da umulig huske å ha sagt noe negativt? Tror noen bør slappe av ett par hakk,gitt....sier kun at den har vært oppe tidligere, men at den blir tatt frem igjen er bra. Ta å ro ned foliklene noen hakk og tenk før dere skriver. Er lei av å få bitt av meg hodet hver gang jeg kommenterer noe... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Members Ivar Hestnes Skrevet 11. mars 2008 Forfatter Members Del Skrevet 11. mars 2008 Det er nok ikke personlig mot deg Frode. Det er ihvertfall ikke min mening. Beklager så meget hvis du føler deg truffet. Et åpent forum med navngitte deltakere er ikke en plass å henge ut enkelt-individer. Men generelt så er det desverre mye "gammelt nytt" tilbakemeldinger da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kåre Forland Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Jeg vil også si meg enig her. Etter min mening må det vel være bedre at en link gjerne dukker opp to ganger, enn at den ikke dukker opp i det hele tatt. Det er jo det som er faren når utviklingen tar den retningen som den gjør når folk kvir seg. Greit nok kanskje hvis den samme linken kommer 4-5 ganger å si fra da. Lurer på hvor mange det egentlig er som søker gjennom forumet først, og sjekker at linken ikke allerede er her, før de legger ut noe interessant som de vil dele med andre. For det er vel det som er hensikten, å dele noe med andre, eller er det for å vise hvor flink de er? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 For all del Frode. Ikkje føl deg truffen av det eg sa i allefall. (Hadde eg gått inn for å gå p ådeg direkte hadde du merka det hehe :grin: ) Eg meiner meir på generell basis. Det er for mykje av det her inne. Alt for mange gjer det. Meg inkludert. Eg må innrømme at eg har kommentert på same måten sjølve ved eit par hendingar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.