Gå til innhold

Spotting på Rygge Hovedflystasjon!!


Fredrik Edvardsen

Anbefalte innlegg

Noen som er intressert i å ta en liten "Spotting" tur i høst ferien??

Jeg vet om et helt supert "Spotting" sted like ved Rygge HF (link til et par bilder under,bildene av F-5,Starfighter og AWACS er tatt der med et 135mm kamera...)

Noen som har lyst ta kontakt gjennom mail eller post her,hadde vært sikkelig kult om mange ble med.

Forresten er det noen som vet om det kommer noen utenlandske\\spesielle fly til Rygge i Høstferien??

 

http://www1.airpics.com/search.php?string=Fredrik+Edvardsen&si=0&count=10&st=1" TARGET=_blank>Airpics.com bilder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] jeg har kjørt litt runt rygge å sett etter spotter steder, men jeg har aldri funnet noe særlig, så tips hadde vært bra [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image]

jeg vet det er ofte at F16 driver med nattflyving,men det er skjelden det har vært så sent som 2130, det har stortsett vært i 17-18 tiden, det var ialle fall det da jeg var i Bodø for endel år siden, jeg var stasjonert på 334 skavdron som CC-assistent der, så jeg har sett endel nattflyving, men som jeg sa 2130 er veldig sent.

har du tips på spotter steder,så er jeg takknemlig for det

vennlig hilsen sten arne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Sten Arne de samme F-16 landet igjen ca klokka 0015.

Spotting sted kan jeg selfølgelig hjelpe deg med,du må dra et lite stykke unna Rygge HF.

Kjør til du kommer til et bolig felt som heter Solbakken,der er det en vei som går opp til en liten bukt i Vannsjø som heter grimstad bukta,kjør opp der.

Kjør over brua nå har du en grus vei på venstre side (som går inn i skogen (også en bom der))

Ta den veien inn i skogen et lite stykke å gå,du kommer etterhvert til en liten lysning med to store porter på venstre side ved siden av de er den en liten sti (om jeg har gått opp [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image]

Gå opp der nå kommer du opp på en grusvei,følg den opp bakken nå skulle du stå midt mellom tre bunkre,en liten en stor og en som nesten er ned gravd.

Gå opp på den stor (til høyre) supert spottig sted (bare til å sette seg å vente litt)

Kan godt låne en av stolene som står inne i bunkeren...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...