Tom I. Berg Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 I forbindelse med at Norwegian setter opp ruter til Dubai tenkte jeg å bestille meg tur nedover. Etter litt søk på nett finner jeg ikke noe før i 2009. Stemmer det at de har det annenhvert år ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Det stemmer det ja... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Timmy Brandt Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Här är en lista på ett par flyguppvisningar i 2008. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sten Arne Bryde Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 SAS flyr på Dubai, så er jo en mulighet der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Hvorfor fly via Køben når vi kan fly direkte ifra OSL? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslak Iversen Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Har NAX kjøpt en longrange versjon av -800? Om det finnes en sånn? En standard -800 greier ikke OSL-DXB med full cabin, det er jeg rimelig sikker på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Lorentzen Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 1. De har en -800HGW versjon 2. Det skal selges kun 150 seter på OSL-DXB 3. Den har range. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Har NAX kjøpt en longrange versjon av -800? Om det finnes en sånn? En standard -800 greier ikke OSL-DXB med full cabin' date=' det er jeg rimelig sikker på. [/quote'] Det går jo ann og prøve... :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.