Stian Isaksen Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Etter ett langt avbrekk fra FS fant jeg ut at jeg måtte børste støvet av simmen igjen. Tok en tur i kveld mellom Gardermoen og Tromsø. Flyet er PMDG med Paulo Fernandes nydelige paint. Ruta: ENGM SID TOMBO UL996 RBU UZ103 MERAK UZ101 EVD UM609 SJA STAR ENTC Metar ENGM 18009KT CAVOK 03/M01 Q1001 NOSIG Ganske bra vind nordover LN-NOB at gate 44 Ferdig med å mate FMCen med informasjon. Push & Start Taxer bak SAS 737 til 19L V1! Rotate! V2! Climber ut på TOMBO 7C Cruiser på FL350 Rett etter at jeg har passert Namsos kommer et tordenvær og en sinnsyk turbulens! På med cabinsigns og climbe til FL390 for litt mindre vind. Climber... Cruiser på FL390 :cool: Descent. SJA 7M arrival Metar: ENTC 19017KT CAVOK M05/M16 Q0992 On final Short final Det var det! Kommentarer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Fine bilder.Jeg må lære meg 737 bedre jeg også.Flott paint er det også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Flotte bilete. Kor fann du det vindkartet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Nydelige bilder. men lurer på hvordan program du benytter for å få lagt i signaturen din i bildene dine... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 NYDELIGE BILDER. Og jeg håper virkelig at du ikke bare har børstet støve av FS bare for denne gangen, men at du blir her hos oss i ei lang stund framover. Frode: Man kan bruke Paint, Photoshop for å lage signatur på bildene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Tusen takk for svar, Steinar. Da skal jeg prøve meg litt frem. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulo Fernandes Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Flotte og interessante bilder! Min siste flytur var faktisk ENGM-ENTC. Da hadde jeg litt finere vær da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Grindvoll Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Fine bilder SI! Likte godt bildet med navdisplayet overlagt spotview! Flotte bilete. Kor fann du det vindkartet? Prøv https://www.ippc.no/ippc/chartlist_new.jsp "Upper wind and temperature" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Isaksen Skrevet 24. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2008 Takk for kommentarer Som sagt så fant jeg vindkartet på ippc. Signaturen la jeg på i photoshop Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jarle Wathne Johansen Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Fantastisk flotte bilder! Likte spesielt godt sammensettingen av flight display og bilde av flyet, stilig edit! Nytter anledningen til å takke Paulo for en utrolig bra paint, keep up the good work! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter Tandberg Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Kule bilder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Jørgen Brenna Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Herlige bilder Stian! godt å se deg bak spakene i FS9 igjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.