Gå til innhold

Bodø


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

Åhneiånei, du har sikkert sendt betaversjonen til jobb-maskinen min :cry: ? Kanskje jeg må ta noen timer overtid i dag :whistle: . Uansett, dette ser

fantastisk bra ut Terje, og jeg gleder meg til testflyvningen :D:D:D !!

 

Steinar, nå må du peise på med masse F-16 flyvninger! Klarer du å få noen til å fly touch and goe`s et par timer om formiddagen, så blusser vel støydiskusjonene opp igjen :grin: . Og så har vi jo flyklubben, de burde vel også få noen runder...? Ja ja, blir mye arbeid dette :grin: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Ja nå begynner Bodø å ligne seg selv, med molloen og småbåthavna som viktig signaleffekt. Den ruvende cementsiloen i den ene enden og Nordlandshallen i den andre. Og for ikke å snakke om alt i mellom (!). En innflyvning på bane 07 er som å komme til byen real. Jeg er så heldig å være blant betatesterne, og jeg er imponert over måten Terje jobber. Det går bare timer fra jeg har sendt inn forslag til ny beta-versjon foreligger :D .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...