Terje Brun Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Jeg har holdt på lenge med et scenery over Bodø lufthavn. Det begynner å bli ferdig nå, og jeg sender en BETA-versjon ut i løpet av dagen til enkelte. Går alt som det skal blir dette lastet opp til flightsim.no i løpet av februar. Terje Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 AiAi! Nydelig jobb så langt.Er dette til FSX? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Ja det er til FSX. Jeg har sittet på flere alpa utgaver til denne da jeg driver på med afcadfilen til ENBO. Rgener med å ha AFCAD ferdig i løpe av kvelden. (Må bare få satt B757 ned i Bosten først) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai Dreyer Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 NYDELIG! GLEDER MEG!| Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 17. februar 2008 Premium Medlem Del Skrevet 17. februar 2008 Åhneiånei, du har sikkert sendt betaversjonen til jobb-maskinen min :cry: ? Kanskje jeg må ta noen timer overtid i dag :whistle: . Uansett, dette ser fantastisk bra ut Terje, og jeg gleder meg til testflyvningen !! Steinar, nå må du peise på med masse F-16 flyvninger! Klarer du å få noen til å fly touch and goe`s et par timer om formiddagen, så blusser vel støydiskusjonene opp igjen :grin: . Og så har vi jo flyklubben, de burde vel også få noen runder...? Ja ja, blir mye arbeid dette :grin: . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ragnar Johnsen Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Dette er fantastiske nyheter :grin: Og så har vi jo flyklubben' date=' de burde vel også få noen runder...?[/quote'] Klart, 172'en må jo poffe rundt og trene på T/G Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terje Brun Skrevet 23. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2008 Det nærmer seg. Har i dag sendt ut den 3. versjonen til noen folk. Håper alt er i orden snart så jeg kan laste den opp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig Are Pettersen Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Skikkelig fint Bodø vær også ser jeg. Ser uforskammet bra ut! Glede seg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 24. februar 2008 Premium Medlem Del Skrevet 24. februar 2008 Ja nå begynner Bodø å ligne seg selv, med molloen og småbåthavna som viktig signaleffekt. Den ruvende cementsiloen i den ene enden og Nordlandshallen i den andre. Og for ikke å snakke om alt i mellom (!). En innflyvning på bane 07 er som å komme til byen real. Jeg er så heldig å være blant betatesterne, og jeg er imponert over måten Terje jobber. Det går bare timer fra jeg har sendt inn forslag til ny beta-versjon foreligger . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.