Gjest Geir-Finstad Skrevet 13. februar 2008 Skrevet 13. februar 2008 Hei. Vi i det nye styret i OFKL ønsker og gjennomføre aktiviteter i løpet av året 2008, og har satt realsim Gcat på samme nivå som under flg som en aktivitet. Denne vil bli gjennomført før sommeren. Vi vil jobbe frem en hotel avtale i nærheten og prisen vil bli som under flg. Du må være medlemm i OFKL for og kunne delta. Av kapasitets grunner, ønsker vi og lodde interessen for dette. Det vil da ikke bli noe FLG men en ren sim aktivitet med noe sossialt ved siden av....kan dere melde deres intreresse her. Og om dere ønsker og bli medlemm i ofkl, noe dere må være for og bli med så meld dere inn. Det åpnes for lengre flighter om ønskelig. Siter
Ole-Jørgen Søberg Skrevet 13. februar 2008 Skrevet 13. februar 2008 Ja takk, om jeg får fly DHC8 så er jeg svært interessert. :cool: Regner med dette blir en helg. Siter
Kai Dreyer Skrevet 13. februar 2008 Skrevet 13. februar 2008 Jeg skal så melde meg inn i OFKL! Er alle simmene tilgjengelig? Eller kun B737? Siter
Andreas Nysveen Skrevet 13. februar 2008 Skrevet 13. februar 2008 ser ut som om jeg får melde meg inn i OFKL, jeg er meget interessert. Siter
Gjest Geir-Finstad Skrevet 13. februar 2008 Skrevet 13. februar 2008 Vi har ingen detaljer enda, dette er ment som en poll for og se hvor mange som er interessert. Blir det få, blir det mer på de som vil. Ha en fin dag. Siter
Tom Arild Hansen Skrevet 13. februar 2008 Skrevet 13. februar 2008 Absolutt interessert! Men... er det mulig å få mer enn 10 min i cpt seat? Er interessert i å fly for eksempel en full approach, en skikkelig departure eller en eller annen prosedyre. Uansett hva det blir til er jeg hypp på mere B737-sim :grin: Siter
John A, Moen Skrevet 14. februar 2008 Skrevet 14. februar 2008 Definnitivt! Jeg støtter den! vi sees:) Siter
Kai Dreyer Skrevet 14. februar 2008 Skrevet 14. februar 2008 Det går jo ikke å regge seg på Ofkl.. Webmaster må se i loggen for feil.. Har prøvd flere gang.. Uansett så står det heller ikke noen steder man kan kontakte Webmaster.... Siter
Rune Gilberg Jensen Skrevet 14. februar 2008 Skrevet 14. februar 2008 Samme her... regner med at det er i orden før en ev. g cat Siter
Premium Medlem Per Borrmann Skrevet 15. februar 2008 Premium Medlem Skrevet 15. februar 2008 Har sjekket de nevnte registreringsproblemene og kan medelle at registreringen(e :crazy:) er gått igjennom som de skal, men at dere til forvirring har fått en feilmelding. Skal se på dette snarest. PS. Link til webmaster ligger helt nede på bunnlinjen på siden (laaaangt nede...) Dere vil få bekreftelsesmail på medlemskapet og annen info så fort vi får kvitering på betalt medlemskontigent fra banken. For Oslo Flysimklubb Per Borrmann Oslo Flysimklubb Siter
Agnor Bertheussen Skrevet 15. februar 2008 Skrevet 15. februar 2008 Jeg er medlem allerede ;D Lønner seg å være lojal fra begynnelsen =) Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.