Gå til innhold

Kvinne stakk pilot med kniv


Bjørn Erik Stensby

Anbefalte innlegg

...en kniv kan være farlig, men ikke all verden å "kapre" ett fly med.

 

Tja, det var vel noen fly som ble kapret ved hjelp av kniver 6 1/2 år tilbake i tid...

 

Tror nok dette også er et psykiatrisk tilfelle, eventuelt en form for desperasjon. Uansett er det godt det gikk bra, så får vi håpe piloten kommer seg og at kvinnen får den hjelpen hun måtte trenge.

 

Mvh

Mathias

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har ei kjensle av at dette her er meir eit rop om hjelp enn eit ønskje om å skada andre. Ut ifrå det eg har lese (nei ikkje på VG og Dagbladet) så verkar det som om denne kvinna har slitt med psykiske problem tidlegare utan å få noko serleg hjelp av helsemyndigheitene. Men det er min teori då.

 

Trasig at slikt skjer uansett. Men det gjekk heldigvis bra denne gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har ei kjensle av at dette her er meir eit rop om hjelp enn eit ønskje om å skada andre. Ut ifrå det eg har lese (nei ikkje på VG og Dagbladet) så verkar det som om denne kvinna har slitt med psykiske problem tidlegare utan å få noko serleg hjelp av helsemyndigheitene. Men det er min teori då.

 

Trasig at slikt skjer uansett. Men det gjekk heldigvis bra denne gang.

 

Sier meg nok enig i din vurdering av saken, og det er faktisk slike drastiske episoder som gjør at noen endelig får hjelp tilslutt. Selvom det ikke er noen unnskyldning for noe som det her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...