Gå til innhold

Norwegian Eagles presents-Gran Canaria sun 10 feb


Ivar Skaugstad

Anbefalte innlegg

Hjelp! jeg får ikke lastet ned britania paint til levelD! Avsim er nede og jeg får beskjed om at det er for mange logget inn på flightsim.com :S

 

Ikkje få panikk, ikkje få panikk!!!!!!!! :cool:

 

Det er bare å prøve gang på gang, til slutt kommer du igjennom. Det burde ikke ta mer enn 1-3 minutter før du kommer deg inn. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var vi underveis! Utrolig til oppmøte, jeg er meget imponert! :grin:

 

Selv hadde jeg to PC krasj, men nå er alt stabilt og virker som det skal.

 

I dette øyeblikk er 9 nordmenn med fulle fly på vei til Gran Canaria!

 

 

  • Ivar Skaugstad
  • Vegard Mardahl
  • Torstein Sønstabø
  • Werner Rafteseth
  • Magnus Meese
  • Haakon Olsvold
  • Lars-Petter Bedin
  • Aleksander Røland
  • Kim Vanvik
  • Andreas Tollefsen

 

Bilder kommer, Torstein har fått æren av å være vår fotograf på denne turen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ein liten oppdatering. Ligg no under Lisboa Radar i FL330. Flightsimen har halvvegs klikka, men den kjempar vidare. Humøret på topp og steminga på teamspeak er bra. Sit og småflirer av Ivar som driv og snakkar til passasjerane over sambandet hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hopp!!

 

Vil bare få takke for en HERLIG tur i går kveld, sitter med en skikkelig godfølelse nå. Klarte ikke la simulatoren stå i dag heller så nå er jeg igjen på tur, denne gangen på vei til vår destinasjon nå på søndag.

 

Utrolig god stemning det var dere oppe, på tross av at halvparten fikk dataproblemer underveis, og undertegnede måtte restarte PCen 5 ganger før jeg omsider kom meg ned på spansk jord. Men det var uten tvil verdt det, makan til gøyal tur!

 

Ser virkelig fram til søndagens tur til Alicante, litt kortere, men vi får trøste oss med at det igjen blir en lengre kosetur den 24! Takker til alle som ble med å fløy, det er slikt som holder miljøet gående. Deres engasjement holder interessen gående. Vi sees på søndag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Som den luringen jeg er dro jeg og Airbussen min i vei kl 1700. Ingen ATC på ENGM og få av de som skulle være med hadde møtt opp. Jaja tenkte jeg og satte kurs mot den solfylte øya. Over Danmark leste jeg inlegget fra Ivar om at det var 30 min til avgang og skjønte jeg hadde bæsja på leggen. 1700UTC og ikke 1700 lokal.

 

Kommer sterkere tilbake senere :blush:

 

Mvh

Jan Fredrik

SAS807

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjempefint opplegg dette her. slengte meg på som en av de siste i køen til leal

som sas 195.

men da jeg paserte Danmark låste simmen seg, med påfølgene full restart :-(

spørsmålet mitt er om det er mulig å gjenoppta flighten fra der det låste seg

eller må man fly alt på nytt igjen.

hilsen Tony Klementsen alias SAS 195

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At simulatoren låser seg midt under flighten er noe som skjer med meg hver gang vi arrangerer tur. Dette løser du ved at du plasserer flyet ditt hvor du krasjet, samme FL og samme plass ved hjelp av Map View, FSNav eller slew. Pass på at det ikke er noen andre fly i området, var det mye fly rundt deg når PCen krasjet er det kanskje greit å koble til VATSIM litt utenfor den planlagte ruten.

 

Med andre ord, du slipper å starte helt fra starten igjen. Velkommen tilbake ved neste tur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, ta den tiden du trenger. Det eneste som er av stor viktighet er at du ikke "krasjer" med et annet fly idet du logger på. Så jeg sier det igjen, vær SIKKER på at det ikke er noen fly i nærheten. :)

 

Det vil bli arrangert flere slike turer i året som kommer, med 2-3 turer i mnd! Søk etter "Norwegian Eagles" for å lære mer om oss og vårt mål!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...