Gjest Geir-Finstad Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Jeg har hvert med på OFKL sin grillfest på rakkestad, og der ble den en del boost, derfor denne historien. Jeg våknet på Helgeland flyplass(lagd av Ole Jonny Snarheim), og jeg måtte få fylla ut av kroppen....snurr film... Her er filmen... Ole Jonny har lagd et fantastisk scenery , og her er litt video Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Grindvoll Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Må si sekvensen som begynner med at vi ser to fugler nær bakken så veldig virkelighetsnært ut! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Vi flyr som vikinger i Nord, ikke som damer i vest Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jon Ola Gisnås Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Tøft Lag flere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Andreas...skikkelig konstruktivt..he he... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Meyer Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Tøff film! Må si at jeg fikk assosiasjoner til Værøy når jeg så den flyplassen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per Johansen Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Er dette alternativet ved Kråkstad? Ser ut til at Grindstein vil få nok sysselsetting med sin maskin frem til oppnådd pensjonsalder :grin: Så litt utsatt ut for lumske vindkast med de fjella der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 4. februar 2008 Premium Medlem Del Skrevet 4. februar 2008 Ka i Hælgeland.....som vi sier på disse kanter :grin: . Fresk flyvning på ukjente steder. Er dette siste forslag til ny stamflyplass på Drevja ?? :grin: . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Reid Ståle Klovning Skrevet 4. februar 2008 Premium Medlem Del Skrevet 4. februar 2008 Herlig frisk flyvning der! Er det ikke nesten en birdstrike ved 3.00 min ut i filmen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Fly sånn rett etter fylla? Husker du ikke hva som skjedde med de russerene i Bergen? Har vel omtrent ikke lov å kjøre gressklipper etter en sånn natt som du hadde der. :grin: Fin flyplass det der Olly!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Herlig frisk flyvning der!Er det ikke nesten en birdstrike ved 3.00 min ut i filmen? Det var det jeg oppdaget også.he he...men ble edru da... :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole jonny.Snarheim. Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Nei,jeg tror det er Kråkstad.Geir kjører med ett anet merch enn meg derfor er plassen gravd ned i terenget. Her ser dere fra min sim.Mye flatere.Jeg har fylt i gjenn det lille vannet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.