Gå til innhold

Dårlig service!


Gjest Geir-Finstad

Anbefalte innlegg

Da jeg ble offer for Flykaoset på gardermoen før jul var det eneste vi fikk var ombokking av SAS. Ingen mat og ingen overnatting. Så hvorvidt NAX er så mye dårligere i klassen en SAS tviler jeg for. Også på Evenes måtte vi ta til takke med benker og gulv. Faktisk så klarte NAX å få nesten alle sine fly opp å ned den gangen mens SAS sto som fråsne ispinner. Å husker jeg ikke feil var det et par skrekkhistoreier om SAS sin servie den gangen i pressen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det som ble sagt i den artikkelen om at en del fly skulle gå i løpet av natten men ikke Norwegian... Det er ikke riktig. Satt å så på radaren og hørte på streamen når Oslo hadde hadde åpnet igjen (Rundt 12 halv 1) Og da var det en god del Norshuttle som gikk ut. Skjønner ikke hva paxen klager over... Er ikke flyselskapets feil at flyplassen blir stengt pga. været.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flyr en til to ganger i mnd til Bergen. Bruker begge selskapene ut fra pris og tid i forhold til mine reiser. Synes ikke det er store forskjellen, men har en liten knapp på Norewgian i forhold til punktlighet, service ombord og enkelhet i forhold til nettbestilling. Det jeg riktignok ikke skjønner er den masive "hylingen" hver gang et fly står.

Som i går feks når alle flyene står...... Hva er det folk forventer.... at alle personlig skal bli kontaktet og fortalt at flyplassen er stengt??

Informasjon om når neste fly skal gå og evt om du får være med der, er det jo ingen som kan svare på før man vet når flygningen starter opp igjen.

Synes mediene hauser opp dette, og skaper forventninger av at når flyplassen blir stengt pga været, er det flyselskapene sin skyld og de som yter dårlig service??

Og sist men ikke minst.... hva skal man forvente når man betaler 299-399 eller kanskje hele 599,- Suite på Plaza om flyet ikke går?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geir-Finstad

Ha ha , fantastisk.. Dere er så rød og hvite i hodet at dere ikke klarer og se en fleip en gang? he he, det var en fleip, se på teksten en gang til :grin:.....sikker på om dere hadde fått en Norwegian fly i hodet, hadde dere sagt noe slik som: Tror det hadde hvert mye vondere og fått et sas fly i hodet egentlig..he he. ha en flott dag Steinar og co...nå har ihverfall flyene begynt og gå igjenn...hei da..

 

Forklaring:Dette er sagt med en hummoristisk tone....om man ser på teksten :No offence reader, We estimate gigantic income and Noservice så begynner disse ordene med bokstavene i Norwegian. Bare så ikke jeg blir lynsja her.. :grin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geir-Finstad

Mulig det, skal være enig i at det er en del negativ fokus. Men SAS har jo hvert gjennstand for det samme i mange år. Kansje det er det som får selskapene til å faktisk tilby bedre produkter for pengene de krever? Men desverre er det et media styr i verden i dag som gjør at man kan komme skikkelig ille ut om noen starter og andre følger opp....men det kan jo hvere så enkelt at de faktisk ikke er bedre også? ikke vet jeg..jeg flyr ikke raudnasan... :grin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare å la være å lese møkka aviser med søppel jurnalistikk som VG, Dagbladet osv...

 

Selv er jeg ikke glad i Norwegian og prøver å unngå å fly med dem, men når folk klager på Norwegian fordi flyplassen er stengt? Hvor jav"#¤"#¤ dumt er det?

 

De bør heller kreve ekstra mat og erstatning fra GUD!

 

Heller ikke flyplassen har skylden for det.

 

Men at flyselskapet kunne vært snille og lot folk kanselere biletter, det er en annen diskusjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel sitter nå her å booker om biletter så det tyter ut av øra mine her pga gårsdagen, Selskapene har ikke så mye ansvar ved værproblemer da dette er forhold utenfor vår kontroll. Men vi booker nå om å gir hotell til de som ikke har noe sted å være, så langt mulig i allefall.

 

 

Og det koster sjorta for selskapene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja media er som regel flinke til å utnytte situasjonen, spesiellt

hvis det gjelder luftfart - og andre transportmidler eller andre

kjente firmaer. Spesiellt flyselskaper og rederier, blir det

gjerne "klappjakt" på innimellom. SAS hadde en lang periode, hvor

de nærmest ble voktet med argusøyne - slik at de ble skrevet om;

med en eneste gang det var en liten filleting.

 

Nå er det tydeligvis Norwegian som er "i vinden", og har fått

mye negativ oppmerksomhet. Dette skifter hele tiden, og slik

må man regne med i tabloid-pressen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...