Gå til innhold

Kondolanse uansett


Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg vil bare kondolere til alle de pårørende til de som var offer for tragedien i USA.

Dette mener jeg flere burde mene. uansett om man mente USA fikk som fortjent eller ikke

DETTE ER USKYLDIG MENNESKER SOM DØR UANSETT OM DET ER I MIDT-ØSTEN ELLER VESTEN [image]images/icons/frown.gif" border="0[/image]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare få uttrykke mine medfølelser , og avsky mot dette som har skjed jeg oxå..

Jeg snakket med en mann fra New York på IRC i går kvell...Han hadde ikke hørt fra søsteren sin, som var i WTC da dette skjedde.. [image]images/icons/frown.gif" border="0[/image] [image]images/icons/frown.gif" border="0[/image]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Ja, slenger meg på! Dypeste medfølelse med alle som ble berørt av dette.

Men, må også få sagt, med frykt for fingrene [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] at verden må gå videre.

Flott med ulike seremonier o.l., men ser det ikke nødvendig at vi f.eks. stopper all online simming over Norge, for å ta et sterkt eksempel.

Vi vet at verden går videre, og vi kan regne med at vi får se flere angrep i fremtiden. Spørsmålet er hvordan vi kan skvise dette ned til så få som mulig!

Med vennlig hilsen

Mathias Tangvall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...