Per-kristian Jensen Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Skulle laste ned Dreamwings Dash8 nå fra filbibloteket, så fikk jeg beskjed om at jeg måtte logge inn med brukernavn og passord for å få laste ned filen?? Har prøvd med andre filer men får samme beskjeden. Noen andre som sliter med det samme? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Flikkeshaug Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Yup, samme melding her også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexander Storvig Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Kanskje noe med dette å gjøre? http://flightsim.no/ubbthreads/ubbthreads.php?ubb=showflat&Number=389452#Post389452 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Johansen Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Ikke samme feil. Jeg skal se om jeg får noen til å fikse det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig Enoksen Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Joda, det er fortsatt login / passord Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik - C Varvik Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Ja, er fortsatt her Prøve med brukernavn og passordet som jeg har her i forumet, men det var ikke rett Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Johansen Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Nå skal det være fikset. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Johannessen Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Fikset. Etter oppgraderingen var det noen tilganger som ble tilbakestilt. Nå skal alt være i orden! Happy downloading. --thomas Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig Enoksen Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Har testet og nå fungerer det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.