K L Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Er det slik at en ikke ser andre paints, eks. selv om jeg vet at det er en sas maskin på gaten ved siden av, så ser jeg bare default paint på flyet, skal det være slik ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Hvis du oppdatere AI pakken, kan du få mer reelle paints. Andre som kan dette bedre, sjekk denne posten: http://www.flightsim.no/ubbthreads/ubbthreads.php?ubb=showflat&Number=385185&PHPSESSID=be6798df0e7aa84c4c1e93a880c Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Nysveen Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Han snakker vel om Online, og da er det vel ikke noe AI? Jeg skal ikke uttale meg om noe jeg ikke kan, men har AI painter noe med online å gjøre? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 UAAAAAAAA!!!! sorry Da er det VIP modellene som må oppdateres. Bra observert Andreas Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Nysveen Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Kan du i samme omgang fortelle meg hvordan jeg kan gjøre dette? jeg for min del ser andre med samme fly som meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter Tandberg Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Samme med meg. Har hørt at når andre ser meg på VATSIM er det bare default painten som kommer opp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rolf Arne Beck Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Forutsatt at folk har logget på riktig så får jeg company paint til selskap slik som SAS. Men jeg syns ikke kvaliteten på modellene og teksturene som følger med SquawkBox3 er noe å skryte av så er det mulig å laste ned noe av en høyere kvalitet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Vet ikke hvilken dere behøver, men en "VIP Package" er iallefall løsningen. Her er kanskje noen: http://www.google.co.uk/search?hl=en&q=vip+package+fsinn+fsx&meta= Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.