Ruben Frydstad Skrevet 24. januar 2008 Skrevet 24. januar 2008 H-csMCgdfBs etter en lang tid med redigerig det var egentlig 2,0gb også ble den 1kb men da var det bare skur og så ble den 1,2gb også fik jeg den ned til 72mb fikk jeg dette. Siter
Johan Holmseth Skrevet 24. januar 2008 Skrevet 24. januar 2008 Endel bedre enn dine forrige filmer.. Men, kort ned masse! Du trenger ikke og ta med all taxingen hele startup osv. Når du lager film, prøv å få det til å se litt proft ut. Ikke ta med alarmer som går i Cockpit fordi du har oppe/nede gear/flaps og eller overspeed.Den lilla taxe linjen ødelegger og filmen. Det ser veldig amatør messig ut. Du trenger heller ikke å ta med den verste landingen din. Får du ikke en fin landing, så prøv på nytt Siter
Gert Andreas Barring Skrevet 24. januar 2008 Skrevet 24. januar 2008 Enig med Johan, og må være ærlig å si at det er den verste musikken jeg noen gang har hørt.. Øvelse gjør mester (sier mattelæreren vår da..) Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 24. januar 2008 Skrevet 24. januar 2008 Beklager kompis, men på grunn av musikken så klarte jeg ikke se ferdig filmen.. Fysh for en musikk!Og, en film uten lyd er en film uten stemning.. Siter
TOS Skrevet 25. januar 2008 Skrevet 25. januar 2008 Gruuufull musikk. Men du kjem deg på filminga. Men eg måtte, likeleis som Ivar, skru av før filmen var ferdig. Klarte ikkje høyre på den musikken utan å verta fullstendig tullete i hovudet (verre enn eg allereie er :grin: ) Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.