Sindre Holberg Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Nå vil DAT kjøpe store deler av Coast Air VG Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Egil Ursin Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Håper DAT kjøper flyene til Kystfly! DAT ønsker også å "overta" crew og mekanikere' date=' noe som er veldig bra! Kanskje kan det føre til at det blir flyruter fra Florø nordover... Gleder meg til å se hva som skjer. [/quote'] Florø-Stord og Florø-Røros Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Helland Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Håper DAT kjøper flyene til Kystfly! DAT ønsker også å "overta" crew og mekanikere' date=' noe som er veldig bra! Kanskje kan det føre til at det blir flyruter fra Florø nordover... Gleder meg til å se hva som skjer. [/quote'] Florø-Stord og Florø-Røros Oj, viss trafikken øker så mye tror jeg Avinor må vurdere en rullebane nr to :whistle: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Florø-Stord og Florø-Røros For ikke å snakke om flaggruten Florø-Fagernes. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Gulliksen Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Nå vil DAT kjøpe store deler av Coast Air VG Ja, det har vært kjent en stund. Artikkelen er fra 24. januar ... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.