Jens-Ole Kjølberg Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Hei, Kirk Olsson sin freeware Sabre holder i min mening fortsatt mål, fin liten jager å fly rundt med i FS9. Her er noen bilder: F-86F "PX-U" fra 336 skv og "AR" til gruppesjef på Rygge Ob.Lt. Arne Riegels Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gisle Olaussen Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Dette var utrolig lekre og virkelighetstro bilder - og meget flott paint! Vil denne bli like fin i FSX? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sven erik johne Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Flåtte bilder Jens Ole som alltid å flått paint te en fin jager Reiner med at modellen er Alphasim å om paiten er tilgjengli å laste ned?? Etter å ha lest litt nøyere så ser jeg at det ikke er Alphasim sin, hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Rolandsen Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Vakkert!! Og selvfølgelig holder Kirk sin Sabre fortsatt mål...og vell så det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 16. januar 2008 Premium Medlem Del Skrevet 16. januar 2008 Vakkert! Denne fløy jeg mye for halvannet år siden, og jeg savner de norske "roundellene" til Alphasims FSX-versjon. Husker oddspjoetvold nevnte noe om at han var begynt på noen norske paintings, men så ble det stille. Kanskje han heller venter på den tredje varianten F-86, som ryktes å bli enda bedre enn disse førstnevnte........??!! Får trøste oss med bildene dine i mellomtiden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Furfjord Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Pene bilder av det flotte flyet. Selv om det vanlige innlegget av forhistorien er strippet bort så var det vell verdt å se mange ganger! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Åge Storli Berg Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Flotte bilder, av et fint fly! Litt spesiell den nesa ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.