Gå til innhold

Windows Vista og aldergrensevurdering av FS2004


Anbefalte innlegg

Skulle gjerne sett at fly hadde falt fra hverandre i småbiter slik de gjorde i FS 95 og tidligere. Skulle gjerne også hatt med eventuell skade på ground scenery hvis man kolliderte.

 

Videre skulle man også hatt mulighet til å ta seg en titt i kabinen (spesielt når man bruker fspassengers) og se de katastrofale resultater som kommer av å fly med 180 graders bank (inverted).

 

Å skjelle ut ATC etter ATC gir deg feil approach til en rullebane du ikke vil lande på, burde også vært mulig.

 

Hvis de ovennevnte punktene blir implementert, så vil jeg vel si meg enig i aldersbegrensingen og begrunnelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det jeg Mente var at det ikke står på baksiden av spillcoveret at FS2004 er spillbart i Vista.....

 

Windows

2000/XP-128 mb Ram

98/ME-64MB ram

 

Står ikke noe om vista

Det er vel strengt tatt ikke så rart' date=' i og med at FS2004 ble sluppet tre år før Vista...MS er da ikke synske heller... [/quote']

 

Ja, det er det jeg mener, er ikke rart det er litt "problemer" på aldersgrensen i Vista hvis du har innstallert FS9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...